Anbudsoversikt for Båttransport av husholdningsavfall fra øyer i indre Oslofjord
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Avfallshåndtering
Båttransport av husholdningsavfall fra øyer i indre Oslofjord i sommersesongene 2019 og 2020. Opsjon på sommersesongene 2021 og 2022.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Båttransport av husholdningsavfall fra øyer i indre Oslofjord
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 2 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Dokumentasjonskrav: • Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. • Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å hente ut kredittrating fra Bisnode Credit og legge denne til grunn i vurderingen.
Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene. • En oversikt over leverandørens viktigste leveranser, med relevans til kontrakten, utført i løpet av de siste tre årene, inkludert kontraktens verdi, tidspunkt og mottaker/oppdragsgiver. • Beskrivelse av miljøledelsestiltak og kvalitetssikringstiltak. Leverandør kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å fremlegge en kopi av relevante miljøsertifikater/miljøstandarder slik som ISO 14001, ISO 9001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende, eller ved at leverandør fremlegger en beskrivelse av firmaets eget system og rutiner.