Anbudsoversikt for Bedriftsservice håndteringssystem/Enterprise Service Management system (Brukerstøttesystem NTNU)

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Programvare - Bygg og anlegg

NTNU ønsker å digitalisere mottakspunkt for brukerhenvendelser. Brukere av NTNU sine tjenester skal ha ett sted å henvende seg for alle typer behov for støtte, enten det er for å melde feil, hjelp til bruk, bestille endringer, el.l. I dette kontaktpunktet skal det meget raskt avklare hva henvendelsen gjelder. Dette skal skje ved bruk av en selvhjelpsportal. Ved behov som ikke løses i den digitale dialogen skal henvendelsen rutes til relevant helpdesk for manuell støtte. Antall manuelle behandlinger blir på denne måten redusert, og det gir saksbehandlere mer rom for å gi verdiøkende støtte til brukerne. Denne effekten forventes å øke etter hvert som kunnskapsbasen for selvhjelpsdelen bygges opp. Til dette formålet ønsker NTNU å anskaffe et Enterprise Service Management-system.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
TOPdesk Nederland BV
Antall mottatte tilbud
6
Kontraktsverdi
14 538 468 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Bedriftsservice håndteringssystem/Enterprise Service Management system (Brukerstøttesystem NTNU)
Kategori (CPV)
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Risiko
Tildelingskriterium 3

Totale kostnader

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner