Anbudsoversikt for Bemanningstjenester innenfor oppvekst, renhold, merkantilt med mer

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arbeidsformidlingstjenester

Trondheim kommune, heretter kalt Oppdragsgiver innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på kjøp av bemanningstjenester innenfor oppvekst, renhold, merkantilt, kantine og drift med mer til kommunens enheter. Nærmere beskrivelse av oppdraget finnes i konkurransegrunnlaget og i vedlegg 1 - Kravspesifikasjonen og Tildelingskriterier.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Bemanningstjenester innenfor oppvekst, renhold, merkantilt med mer
Estimert verdi
240 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Registrert i handelsregister eller foretaksregister. Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumenteres ved firmaattest eller tilsvarende. Ved tjenestekontrakter: Autorisasjoner fra en bestemt organisasjon nødvendig. Er det nødvendig med en bestemt autorisasjon fra en bestemt organisasjon for å kunne utføre tjenesten i leverandørens hjemland? Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Krav: Virksomheten skal være godkjent i henhold til Arbeidstilsynets krav til bemanningsforetak og være registrert i registeret til Arbeidstilsynet som godkjent bemanningsforetak. Dokumentasjonsbevis: Leverandøren må på forespørsel kunne fremlegge dokumentasjon som godtgjør at leverandøren er godkjent bemanningsforetak, eks. attest eller annen dokumentasjon fra Arbeidstilsynet.
Kvalifikasjonskrav 2

Øvrige økonomiske og finansielle krav. Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:
Kvalifikasjonskrav 3

Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Krav: Leverandøren skal ha betydelig erfaring fra tilsvarende oppdrag. Leverandøren må ha kompetanse og gjennomføringsevne innen de fagområder som leveransen krever og til å ivareta avtalens omfang. Dokumenteres med oversikt over de tre viktigste relevante leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, omfang (timer), tidspunkt, navnet på den offentlige eller private mottaker samt kontaktinformasjon til kontaktperson (navn, telefon nr og e-postadresse). Oppdragsgiver vil i forbindelse med kvalifiseringen innhente referanser hos oppgitte referanser. Egenreferanser vil i tillegg bli vektlagt. Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak. Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelsesog forskningsfasiliter er som følger: Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetssikrings-/kvalitetsstyringssystem, ISO 9001 eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav: Kopi av gyldig sertifiseringsbevis eller redegjørelse av eget / tilsvarende kvalitetsstyringssystem. Utdanning og faglige kvalifikasjoner. Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne: Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Krav: Leverandøren skal ha nødvendig kapasitet og kompetanse til å dekke behovet ved gjennomføring av oppdraget. Dokumentasjon: oversikt over antall vikarer leverandør har i vikarpool, faste og timebaserte, som er tilgjengelig for Oppdragsgiver. Benytt vedlegg 4 - Antall i vikarpool. Miljøledelsestiltak. Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Krav: Leverandøren skal benytte miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten. Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak. Egenerklæring for miljø, som er vedlagt konkurransegrunnlaget, kan benyttes som dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner