Anbudsoversikt for Billettsystem
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Data og analyse
Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale med én profesjonell tilbyder om leveranse av en teknisk løsning og drift av et skybasert system for salg av billetter, samt innsamling, analyse og strategisk anvendelse av kundedata (CRM-løsning). Oppdragsgiverne søker en samarbeidspartner som har stor interesse og innsikt i billettsalg. Vi søker en innovativ og kunnskapsrik partner, som sammen med oss kan skape et dynamisk billettsystem som tilfredsstiller et marked som kontinuerlig er i endring. Samarbeidspartneren bør ha kjennskap til forbrukersalg og markedsførings-trender, og som evner å utvikle systemet ihht til dette. Det norske markedet er langt fremme på blant annet mobile plattformer noe som må være viktig fokusområde for vår framtidige samarbeidspartner.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Billettsystem
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 5 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak Norsk selskap: firmaattest Utenlandske selskaper: godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren -typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kreditt-vurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet.
Det kreves at leverandør har erfaring fra innføring av minimum to eller flere løsninger hos kunder med tilsvarende størrelse og kompleksitet Oversikt over de viktigste relevante oppdragene siste tre år, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Det kreves dokumentasjon for hvordan leverandør driver systemutvikling og hvilke rutiner som finnes for dette Beskrivelse av hvordan leverandør jobber med utvikling av billett/CRM system, og dokumentasjon av rutiner for dette arbeidet. Oversikt over ansatte som jobber med systemutvikling. Referanser med kontaktinfo. Ved behov vil oppdragsgiver kontakte tilbyders oppgitte referanser for utfyllende opplysninger.