Anbudsoversikt for Bistand knyttet til byvekstavtaler og mobilitet i byområder
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Samferdselsdepartementet ønsker bistand for å sikre god og effektiv styring av byvekstavtaler, samt bistand og råd om tiltak som sikrer effektiv, sikker og klimavennlig urban mobilitet. Konsulenten må kunne rådgi Samferdselsdepartementet slik at det kan etableres gode, faglige beslutningsgrunnlag og slik at det kan etableres gode og effektive styringsstrukturer når det gjelder byvekstavtaler og nye mobilitetsløsninger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Bistand knyttet til byvekstavtaler og mobilitet i byområder
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 6 400 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Betalt skatter og avgifter Dokumentasjon: • Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at tilbyder har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no. Attesten vedlegges tilbudet iht. disposisjonen i konkurransegrunnlaget. • Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Lovlig etablert foretak Dokumentasjon: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert
Krav: Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet ovenfor er oppfylt.
Krav: Leverandør må ha utført minst tre leveranser siste tre år med relevans for dette oppdraget. Med relevante leveranser menes arbeid med mobilitet og transport i byområder. Dokumentasjon: Oversikt over de viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene med relevans for dette oppdraget. Med relevant kompetanse menes f.eks. oppdrag for departement eller offentlig virksomhet knyttet til styring og ledelse av prosjekter med ulike parter og prosjekter som innebærer å utvikle beslutningsgrunnlag for å ta i bruk nye løsninger for urban mobilitet – både teknisk og organisatorisk. Krav: Leverandør må ha tilstrekkelig faglig kompetanse og kapasitet Dokumentasjon: Beskrivelse av leverandørens faglige kompetanse og kapasitet (ressurser) til å gjennomføre oppdraget.