Anbudsoversikt for Bistand til Arbeids- og sosialdepartementets oppfølging av administrative forberedelser (IKT-pros…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Departementet ønsker å inngå avtale om bistand fra én konsulent til departementets oppfølging av administrative forberedelser i SPK. Oppdraget vil blant annet være knyttet til å vurdere statusrapportering og prosjektrapporter m.m. som departementet mottar fra SPK, delta i møter i departementet og mellom departementet og SPK. Konsulentens bistand skal gjennomføres på en slik måte at det bidrar til at departementet kan utøve god styring og kontroll med SPKs gjennomføring av de administrative forberedelsene, herunder at det gir departementet oversikt over utviklingen når det gjelder kostnader, fremdrift, kvalitet og risikoområder. Kontraktens varighet anslås å være fra 1. november 2021 til og med 31. desember 2025, med mulighet for opsjon på 1 år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Bistand til Arbeids- og sosialdepartementets oppfølging av administrative forberedelser (IKT-prosjekter) i Statens pensjonskasse
Estimert verdi
1 600 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens inntil tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Med relevante oppdrag menes her oppdrag der leverandør har gitt bistand som ledd i styring, oppfølging og kvalitetssikring av store IKT-prosjekter. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner