Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Blomsterhandel og arrangementer

Trondheim kommune har inngått en rammeavtale med Mester Grønn AS for levering av blomster til kommunens enheter. Leveransene vil i hovedsak skje til oppdragsgivers lokaler, men også til andre lokaler, private adresser i Trondheim og omegnskommunene, samt i resten av landet. Det ble lagt vekt på rabattsats (70%), e-handel (15%) og miljøhandlingsplan (15%) ved tildelingen. Tre leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Mester Grønn AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 8 000 000 kr

Om anbudet

    Trondheim kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av avtale på blomster til kommunens enheter.Trondheim kommune ønsker å inngå en rammeavtale med én leverandør for levering av blomster. Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale som dekker oppdragsgivers behov for blomster ved ulike anledninger til ansatte i kommunen, overrekkelse på arrangement i regi av kommunen og ved pynting av kommunens lokaler.Hovedtrekkene i prosedyrenLeveransene vil i hovedsak skje til oppdragsgivers lokaler. I tillegg vil det være aktuelt med leveranser til andre lokaler og møtesteder, privatadresser i Trondheim og omegnskommunene, samt i resten av landet.Oppdragsgiver vil ha tilgang til det til en hver tid tilgjegelige sortimentet hos leverandøren.Nærmere beskrivelse av oppdraget finnes i vedlagte konkurransegrunnlag med vedlegg, samt i Mercell-portalen.

    Kontakt navn
    Jorid Bye
    Kontakt telefon
    +47 72540000
    Adresse
    Munkegata 1, 7013 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Tilbyder skal oppgi rabattsats som tilbys for hele tilbyders sortiment, jf. krav 18.0 om pris. Oppdragsgiver aksepterer ingen form for gebyrer, dette i form av fakturagebyr, miljøgebyr, administrasjonsgebyr o.l. Alle avgifter eller gebyrer skal være tatt hensyn til og innkalkulert i tilbudsprisen. For å evaluere rabatt vil det benyttes et priscase hvor laveste totale tilbudspris vil få 10 poeng, mens øvrige tilbud vil få en poengsum mellom 0 og 10. Tilbyder skal fylle ut vedlegg 2 Prisskjema.

    Evalueringsmetode

    For å evaluere rabatt vil det benyttes et priscase hvor laveste totale tilbudspris vil få 10 poeng, mens øvrige tilbud vil få en poengsum mellom 0 og 10.

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver vil vurdere funksjonalitet, brukervennlighet, informasjon om miljømerking, levering, frakt o.l i tilbyders nettbutikk. Leverandøren skal legge ved URL, brukernavn og passord til nettbutikken/punch-out slik at oppdragsgiver kan teste bestillingsløsningen. Oppdragsgiver vil gjøre en skjønnsmessig helhetsvurdering av hvilken bestillingsløsning som i best mulig grad ivaretar Oppdragsgivers behov. Besvares ved tydelig henvisning til vedlegg i tilbudet.

    Evalueringsmetode

    Oppdragsgiver vil gjøre en skjønnsmessig helhetsvurdering av hvilken bestillingsløsning som i best mulig grad ivaretar Oppdragsgivers behov.

    Beskrivelse

    Tilbyder skal i vedlegg 1 - Miljø - Miljøhandlingsplan beskrive hvordan tilbyder jobber mot konkrete klima- og miljømål, og hvilke målsettinger de har for de neste 2 årene, for temaene listet opp. Oppdragsgiver vil gjøre en skjønnsmessig helhetsvurdering av besvarelsene.

    Evalueringsmetode

    Oppdragsgiver vil gjøre en skjønnsmessig helhetsvurdering av besvarelsene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner