Anbudsoversikt for Brannmur IKT
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - IT-drift
Anskaffelse av brannmurløsning IKT Anskaffelsens formål og omfang Anskaffelsens formål er å sikre at oppdragsgiver ihht. gjeldende lover og forskrifter, oppnår et kostnadseffektiv og rasjonelt innkjøp og samtidig sikrer en god tjenestekjøpsavtale med en kompetent og solid samarbeidspartner. Anskaffelsen skal sørge for at oppdragsgiver kan kjøpe en fremtidsrettet brannmurløsning som kan bidra til en best mulig sikring av oppdragsgivers infrastruktur. I tillegg til kjøp av selve brannmuren skal anskaffelsen også sikre at løsningen til enhver tid er oppdatert gjennom å "abonnere" på nødvendige vedlikeholdstjenester. Oppdragsgiver ønsker også gjennom anskaffelsen å ha tilgang til kompetente ressurser for support og videreutvikling av løsningen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Brannmur IKT
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 60 måneder