Anbudsoversikt for Brannvernleder Vegavdeling Midtre Hålogaland
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Brann- og sikkerhetstjenester
Statens vegvesen Region nord inviterer til konkurranse om bistand som Brannvernleder for Vegavdeling Midtre Hålogaland. Tilbyder skal stille en navngitt person til disposisjon for gjennomføringen av oppdraget. Kontorsted for rådgiveren vil være i Statens vegvesen sine lokaler i Harstad.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Brannvernleder Vegavdeling Midtre Hålogaland
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 15 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
- Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. -Av hensyn til Nordland fylkeskommunes seriøsitetskrav skal leverandøren være registrert i Startbank. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha det økonomiske grunnlag som er nødvendig for å kunne oppfylle kontraktens forpliktelser. Herunder kreves det at leverandøren er kredittverdig. Dokumentasjonskrav: - Årsregnskap for de 3 siste regnskapsår. - Kredittvurdering/-rating, ikke eldre enn 6 måneder. Denne skal basere seg på siste kjente regnskapstall og være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. - Dokumentasjon av eventuelle vesentlige endringer i tilbyders egenkapital og soliditet i forhold til revisorbekreftede regnskap for de 2 siste årene, samt revisors erklæring.
Leverandøren skal ha erfaring med arbeid av samme art, omfang og vanskelighetsgrad. Det anses som fordelaktig at tilbyder har erfaring som instruktør eller fra opplæringsvirksomhet samt praktisk erfaring fra operativ tjeneste i brannvesen. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene Inntil 3 tidligere oppdrag skal beskrives. Beskrivelsen må inkludere angivelse av: a) oppdragsgiver (navn, telefon og e-post) b) oppdragets innhold og omfang c) oppdragsperiode Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. • Statens vegvesens egne erfaringer med leverandøren kan bli vurdert