Brief

Engroshandel med medisinske og husholdningsvarer

Sykehusinnkjøp HF trenger bruddmateriell, som omfatter implantater og tilhørende materiell for bruddbehandling, til foretakene i Helse Vest (Rogaland, Vestland) gjennom en rammeavtale med en varighet på 6 år og en maksimal totalverdi på 160,3 millioner kroner. Avtalen inkluderer også konsignasjonslager og lån av instrumentarium. Tildelingskriteriene vektes med 40% på totalkostnad og 60% på kvalitet, hvor sistnevnte vurderer brukervennlighet, funksjonalitet, spesifikke kvalitetsegenskaper, rengjøringsegenskaper og emballasje/utpakking.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsens formål er inngå avtaler for bruddmateriell tilhørende kategorien Ortopedi. Med bruddmateriell menes implantater til bruddbehandling, herunder også tilhørende materiell som brukes ved innsetting / retraksjon av de forespurte produkter, som f.eks. bor og ledepinner. Anskaffelsen er delt opp i delkontrakter, men av tekniske årsaker er det ikke lagt inn egne delkontrakter i Mercell. Oppgi i "Vedlegg 01 Tilbudsbrev" hvilke delkontrakter som det tilbys på.Hovedtrekkene i prosedyrenDet skal i tillegg inngås avtaler for konsignasjonslager og lån av instrumentarium for de aktuelle produktene. Oppgitt forbruk og antall prosedyrer er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Se Bilag 1 – Prisskjema, Bilag 2 - Kravspesifikasjon og Bilag 3 Anbudscase for nærmere beskrivelse.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der tilbyder er etablert.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Totalkostnad omfatter en samlet vurdering basert på Tilbyders tilbudte priser for de angitte løsningsforslag i Bilag 3 Anbudscase multiplisert med antatt antall prosedyrer for hver delkontrakt (som er oppgitt i Bilag 1 Prisskjema). • Oppdragsgiver vil gjøre en vurdering av om tilbudte løsninger er sammenliknbare og eventuelt gjøre justeringer i evalueringen ved åpenbare uoverensstemmelser. • Dersom løsningsforslaget består av flere varelinjer (eks. skruer, plater og guidewire), vil kostnadene per varelinje til slutt summeres. • Dersom den aktuelle delkontrakten består av flere løsningsforslag vil kostnadene per løsningsforslag til slutt summeres. Det henvises til dette dokument med vedlegg og bilag for ytterligere informasjon. Merk spesielt arkfanen «Instruks for utfylling» i Bilag 1 Prisskjema.

    Beskrivelse

    Det vil her bli lagt vekt på blant annet: • Brukervennlighet • Funksjonalitet • Spesifikke kvalitetsegenskaper som beskrevet under hver delkontrakt. • Rengjøringsegenskaper • Emballasje/utpakking Det henvises til Bilag 2 Kravspesifikasjon og Bilag 3 Anbudscase for ytterligere informasjon.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Bruddmateriell til foretakene i Helse Vest
Estimert verdi
160 300 000,00 kr
Varighet
72 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner