Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Arbeids- og inkluderingsdepartementet trenger forskning og utvikling (FoU) kompetanse for å levere en vurdering av bruk av digitale virkemidler i offentlige anskaffelser med GDPR-perspektiv i Oslo over 7 måneder til en verdi av 1,2 millioner kroner ekskl. mva. Det skal leveres en sluttrapport som evaluerer adgangen til å regelfeste bruk av digitale styringsverktøy innenfor gjeldende regelverk og om det er behov for regelendringer. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra liknende oppdrag, dokumentert med beskrivelser av inntil tre relevante oppdrag fra de siste tre årene. Anbudets vekting er pris: 10%, kompetanse hos tilbudt personell: 30%, oppdragsforståelse: 60%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Arbeids- og inkluderingsdepartementet lyser med dette ut et FoU-oppdrag for å vurdere adgangen til å regelfeste bruk av digitale virkemidler i offentlige innkjøp innenfor gjeldende regelverk, og om evt. krav til bruk av digitale styringsverktøy utløser et behov for regelendringer. Oppdraget har en varighet fra kontraktsinngåelse til avlevering av sluttrapport 2. september 2024, og har en samlet øvre økonomisk ramme på 1,2 millioner kroner ekskl. mva. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesloven) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften), del I. Anskaffelsen er kunngjort som en frivillig kunngjøring på Doffin. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha kontakt med leverandørene utover å foreta eventuelle mindre avklaringer av tilbudene. Forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver vurderer det som hensiktsmessig. Utvelgelsen av leverandørene som inviteres til forhandlinger vil i tilfellet bli foretatt etter en evaluering av tilbudene i henhold til tildelingskriteriene. Forhandlingene kan gjelde alle sider av tilbudene. Oppdragsgiver presiserer at ingen leverandører kan forvente forhandlinger om sitt tilbud.

    Kontakt navn
    Ellen Dannevig Abrahamsen
    Kontakt telefon
    +47 22249090
    Kontakt e-post
    postmottak@aid.dep.no
    Adresse
    Akersgata 64, 0180 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være en lovlig etablert virksomhet.

    Leverandøren skal ha erfaring fra liknende oppdrag som beskrevet i bilag 1 til kontrakt.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet gis poeng etter sammenligning av tilbudenes totalpris for oppdraget, jf. bilag 5 til avtalen.

    Beskrivelse

    Utfylt bilag 4 til avtalen, Administrative bestemmelser. CVer for tilbudt personell med en beskrivelse av de tre mest relevante oppdragene for hver av de tilbudte ressursene samt hvilken rolle vedkommende hadde i oppdragene.

    Beskrivelse

    Utfylt bilag 2 til avtalen, Oppdragstakers spesifikasjon av Oppdraget. Utfylt bilag 3 til avtalen, Prosjekt- og fremdriftsplan.

Se hele utlysningen

Tittel
Bruk av digitale virkemidler i offentlige anskaffelser i et GDPR-perspektiv
Tilleggskoder

Ingen tilleggskoder fra innkjøper …

Lokasjon
Estimert verdi
1 200 000,00 kr
Varighet
7 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner