Moss Kommune
Industrimaskiner og storhusholdningsapparater - Dynamisk innkjøpsordning
Moss Kommune trenger industrimaskiner og storhusholdningsapparater til kommunens virksomheter som helseinstitusjoner, storkjøkken, skoler og barnehager.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Husholdningsapparater og elektronikk
Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtale for kjøp og levering av hvitevarer og småelektriske artikler til riktig kvalitet og på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnstjenlig måte. Avtalen omfatter også tjenestekjøp som eks. montering og demontering av varer etter avrop.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtale for kjøp og levering av hvitevarer og småelektriske artikler til riktig kvalitet og på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnstjenlig måte. Avtalen omfatter også tjenestekjøp som eks. montering og demontering av varer etter avrop.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Moss Kommune trenger industrimaskiner og storhusholdningsapparater til kommunens virksomheter som helseinstitusjoner, storkjøkken, skoler og barnehager.
Lillestrøm Kommune trenger medisinsk forbruksmateriell gjennom en rammeavtale. Avtalen skal dekke kommunens behov for medisinsk forbruksmateriell av god kvalitet som bidrar til effektivitet for ansatte og best mulig helse og velvære for brukere på sykehjem og lignende.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Alstahaug Kommune trenger en rammeavtale for elektroarbeid for å dekke akutte og planlagte reparasjons-, vedlikeholds- og oppgraderingsbehov av elektriske anlegg på kommunens eiendommer i Nordland, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen omfatter service, vedlikehold og kontroll av eksisterende anlegg, utvidelser av eksisterende anlegg, utarbeidelse av forskriftsmessig dokumentasjon, ansvar for søknad/varsling mot nettleverandør, og oppfølging av tilsynsrapporter fra det lokale el-tilsyn. All dokumentasjon skal utarbeides elektronisk og legges inn i kommunens FDV-system.
Indre Østfold Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av renholdsprodukter over 2 år, med opsjon på forlengelse i 1+1 år, totalt 4 år. Avtalen skal omfatte renholdsprodukter innenfor hovedvaregruppene avfallshåndtering, matter, renholdsrekvisita, tørkesystemer, renholdsmidler og personlig hygiene.