Anbudsoversikt for Callsentertjenester/veilederressurser

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Helfo har fått i oppdrag fra Helsedirektoratet om å opprette et nasjonalt telefonsenter for oppfølging av innreisende, for å forhindre importsmitte av Covid-19. Konkret skal telefontjenesten veilede de innreisende, slik at de forstår og kan gjennomføre karantene i tråd med regelverket, samt kontrollere at de overholder karanteneregelverket.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Maskineriet AS
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
44 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Callsentertjenester/veilederressurser
Kategori (CPV)
Tilleggskategorier (CPV)
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2