Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79512000 Callsenter

Viser 1-25 av 39 resultater

  1. Skatteetaten

    20240059 SaaS-leveranse av kontaktsenter- og bemanningsplanleggingssystem

    Skatteetaten trenger en SaaS-leveranse av kontaktsenter- og bemanningsplanleggingssystem for en løpende tjenesteavtale over 8 år. Systemet skal inkludere funksjonalitet for besvarelse av eksterne henvendelser via telefon og chat, samt bemanningsplanlegging, og skal håndtere minimum 125 000 inngående telefonhenvendelser og bemanne minst 75 personer samtidig. Tildelingskriteriene vektlegger pris (30%), tjenestens kvalitative verdi knyttet til tekniske, funksjonelle og sikkerhetsmessige egenskaper (65%), samt organisering og gjennomføring av etableringsfasen og kundestøtte (5%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tidligere leveranser til eksterne kunder med spesifisert funksjonalitet og integrasjon, samt redegjørelse for avtaleforhold de seneste fem år.

    NorgeKonkurranse25. apr. 2025
    3. juni 2025(11 dager)
  2. Statens Lånekasse For Utdanning

    Markedsdialog om anskaffelse av kontaktsenterløsning

    Statens Lånekasse For Utdanning planlegger anskaffelsen av en ny kontaktsenterløsning og inviterer leverandører til å delta i en markedsdialog for å gi innspill på tilgjengelige løsninger og innovative funksjoner. Leverandører kan melde interesse for å delta i én-til-én møter hvor de kan demonstrere sine løsninger og diskutere hvordan de kan bidra til en mer effektiv og brukervennlig kontaktsenterløsning.

    NorgePlanlegging24. mars 2025
    5. mai 2025(Utgått)
  3. Statens Lånekasse For Utdanning

    Markedsdialog om anskaffelse av kontaktsenterløsning

    Statens Lånekasse For Utdanning planlegger anskaffelsen av en ny kontaktsenterløsning og inviterer leverandører til å delta i en markedsdialog for å gi innspill på tilgjengelige løsninger og innovative funksjoner. Leverandører kan melde interesse for å delta i én-til-én møter hvor de kan demonstrere sine løsninger og diskutere hvordan de kan bidra til en mer effektiv og brukervennlig kontaktsenterløsning.

    NorgePlanlegging24. mars 2025
    24. juli 2025(62 dager)
  4. Statens Kartverk

    Intensjonskunngjøring om service, support og varekjøp på Puzzel kundesenter og telefoni

    Statens Kartverk har til hensikt å inngå en avtale med NetNordic AS for service, support og varekjøp på Puzzel kundesenter og telefoni. Avtalen omfatter vedlikehold av det eksisterende telefonsystemet med kundesenter og støttesystem, og dekker alle Kartverkets lokasjoner. Kartverket har konkludert med at NetNordic er den eneste leverandøren som kan tilby den nødvendige kombinasjonen av tjenester og service, og har derfor valgt å inngå avtale direkte uten å gjennomføre en konkurranse.

    NorgeResultat13. feb. 2025
  5. Bergen Kommune

    Trinn 1 Prekvalifisering konkurranse Anskaffelse av IKT-løsning for kontaktsenter

    Bergen kommune trenger en ny digital IKT-løsning for kontaktsenter som skal leveres som en "as-a-service" tjeneste over internett. Avtalen inkluderer etablering, opplæring, konfigurering, integrasjoner, innlasting/konvertering av data, drift og vedlikehold, samt 2/3-linje brukerstøtte for kanal tale, med opsjon på andre kanaler og funksjonaliteter. Prosjektet har en varighet på 10 år og skal leveres i Vestland. Leverandører må dokumentere erfaring med lignende IKT-løsninger gjennom 2 til 4 referanseprosjekter fra de siste fem årene, samt ha et operasjonalisert styringssystem for informasjonssikkerhet, for eksempel ISO/IEC 27001. Kvalifikasjonskrav inkluderer også dokumentasjon på kvalitetsstyringssystem, som ISO 9001, og miljøledelsessystem, som ISO 14001. Leverandører som kvalifiseres vil få mulighet til å levere tilbud.

    NorgeKonkurranse23. jan. 2025
    24. feb. 2025(Utgått)
  6. Entur AS

    Løsning for kundeservicesystemer

    Entur AS trenger kompetanse innen kundeservicesystemer for å levere en ny løsning for kundeservicehåndtering over 2 år. Løsningen skal håndtere over 300 000 telefonsamtaler og chat, inkludere kunnskapsbase, tastevalg, chat-botter, brukerundersøkelse og rapportering, samt bemanningsplanlegging. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, samt være registrert i et foretaksregister eller tilsvarende.

    NorgeKonkurranse21. okt. 2024
    2. des. 2024(Utgått)
  7. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Nettbasert kontaktsenterplattform

    Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse trenger en nettbasert kontaktsenterplattform for å levere karriereveiledningstjenester til en verdi av 6 000 000 NOK. Plattformen skal tilby karriereveiledning via chat og telefon, integrert på nettstedet Karriereveiledning.no, samtidig som den oppfyller personvernkrav og nødvendige funksjonalitetskrav.

    NorgePlanlegging22. mars 2024
    24. mai 2024(Utgått)
    6 000 000 kr
  8. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Sentralbord- og kontaktsenterløsning

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) trenger en sentralbord- og kontaktsenterløsning for å levere et døgnåpent statlig servicesenter over 3 år til en verdi av fra 12 millioner til 18 millioner kroner eks. mva. Anbudet omfatter utvikling og implementering av en løsning som skal hjelpe DSS med å nå målet om å være et døgnåpent servicesenter innen 2025, inkludert mulighet for forlengelse i opptil totalt 6 år. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha solid erfaring med lignende tjenester, dokumentert gjennom minst tre relevante oppdrag fra de siste tre årene, samt ha et godt kvalitetssikringssystem på plass.

    NorgeKonkurranse19. sep. 2023
    23. okt. 2023(Utgått)
    18 000 000 kr
  9. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Markedsdialog om anskaffelse av kontaktsenterløsning

    Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten inviterer til markedsdialog i forbindelse med en nærstående anskaffelse av kontaktsenterløsninger for Oslo kommune. Markedsdialogen vil i hovedsak undersøke mulighetene for hvordan kommunen kan få dekket dagens og fremtidige behov for kommunikasjon i flere kanaler. For detaljer se informasjonsbrev. Leverandører inviteres også til et felles informasjonsmøte 13.juni kl.14.

    NorgePlanlegging2. juni 2023
    1. juni 2023(Utgått)
  10. Stiftelsen Opplysningskontoret For Frukt Og Grønt - Frukt.no

    Del 1 - Avtale om Callsentertjeneste for abonnementsordningen Skolefrukt

    Opplysningskontoret for frukt og grønt (OFG) drifter abonnementsordningen Skolefrukt på vegne av Helsedirektoratet. I forbindelse med ordningen er det mange henvendelser fra foresatte, spesielt ved oppstart av hvert semester . I tillegg vil skoler og leverandører kunne ha spørsmål knyttet til administrasjonssystemet www.skolefruktsys.no. OFG har organisert en mindre enhet som har ansvaret for driften. Denne enheten blir avlastet av et callsenter. Det er en løpende tjenesteavtale om slike callsentertjenester OFG nå ønsker å anskaffe.

    NorgeResultat12. apr. 2023
  11. Stiftelsen Opplysningskontoret For Frukt Og Grønt - Frukt.no

    Del 1 - Avtale om Callsentertjeneste for abonnementsordningen Skolefrukt

    Opplysningskontoret for frukt og grønt (OFG) drifter abonnementsordningen Skolefrukt på vegne av Helsedirektoratet. I forbindelse med ordningen er det mange henvendelser fra foresatte, spesielt ved oppstart av hvert semester . I tillegg vil skoler og leverandører kunne ha spørsmål knyttet til administrasjonssystemet www.skolefruktsys.no. OFG har organisert en mindre enhet som har ansvaret for driften. Denne enheten blir avlastet av et callsenter. Det er en løpende tjenesteavtale om slike callsentertjenester OFG nå ønsker å anskaffe.  Klikk her https://permalink.mercell.com/189392955.aspx

    NorgeKonkurranse8. nov. 2022
    5. des. 2022(Utgått)
  12. Troms Og Finnmark Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Kundesenter- og ruteopplysningstjenester Finnmark/Snelandia

    Oppdraget er todelt, der fylkeskommunen innhenter leverandør til å levere kundesentertjeneste og ruteopplysningstjeneste knyttet til kollektivtrafikk i Finnmark. Alle fylker har en ruteopplysningstjeneste (telefon 177) knyttet til kollektivtrafikken. Deloppdraget består i å levere/besvare ruteinformasjon pr. telefon, epost og chat for kollektivtrafikken i Finnmark (Buss, hurtigbåt, ferje og Fleks). For rutedriften i Finnmark, har Oppdragsgiver valgt å ikke ha fysiske kundesentre ute i rutenettet, og i stedet satset på tilgjengelighet via telefon, epost, chat og sosiale medier. Deloppdraget består i å besvare og behandle kundehenvendelser ut over ruteopplysning.

    NorgeKonkurranse17. mai 2022
    17. juni 2022(Utgått)
  13. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Anskaffelse av sentralbord- og kontaktsenterløsning

    Anskaffelsen skal sikre en fremtidsrettet sentralbord- og kontaktsenterløsning til erstatning for kontrakt 16/783. Løsningen skal medvirke til at SSiE når sitt strategiske mål om å bli et døgnåpent statlig servicesenter innen 2025. Anslått verdi for kontrakten inkludert opsjoner er fra kr 12 000 000 til kr 18 000 000 eks. mva. Estimatet bygger på historiske tall og forventet utvikling med ny funksjonalitet og døgnåpent statlig servicesenter. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Avtalen vil ha en varighet på 3 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge avtalen i 1 + 1 + 1 år, totalt inntil 6 år.

    NorgeKonkurranse26. jan. 2022
    25. feb. 2022(Utgått)
    18 000 000 kr