Anbudsoversikt for Sentralbord- og kontaktsenterløsning

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) trenger en sentralbord- og kontaktsenterløsning for å levere et døgnåpent statlig servicesenter over 3 år til en verdi av fra 12 millioner til 18 millioner kroner eks. mva. Anbudet omfatter utvikling og implementering av en løsning som skal hjelpe DSS med å nå målet om å være et døgnåpent servicesenter innen 2025, inkludert mulighet for forlengelse i opptil totalt 6 år. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha solid erfaring med lignende tjenester, dokumentert gjennom minst tre relevante oppdrag fra de siste tre årene, samt ha et godt kvalitetssikringssystem på plass.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Sentralbord- og kontaktsenterløsning
Estimert verdi
18 000 000,00 kr
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske foretak: Firmaattest eller utskrift fra Enhetsregisteret for ikke registreringspliktige enkeltpersonsforetak Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Bekreftelsen kan leveres skriftlig eller ved henvisning til BRIS.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig erfaring til å kunne gjennomføre leveransen, herunder erfaring med leveranse av etterspurte tjenester. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Leverandøren skal oppgi minst tre relevante oppdrag. Dersom leverandøren har flere enn tre relevante oppdrag, bes leverandøren oppgi også disse. Med relevante oppdrag menes Oppdrag/leveranser av tilsvarende art og størrelse som etterspørres i denne konkurransen. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt. Krav: Leverandøren skal være egnet til å gjennomføre oppdraget. Leverandøren skal være en seriøs og stabil aktør med leveranse av sentralbord og kontaktsenterløsningstjenester som en del av sin virksomhet, og leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre oppdraget Dokumentasjon: Dokumentasjon av selskapets historikk tilknyttet leveranse av sentralbord og kontaktsenterløsningstjenester, betingelser og selskapets virksomhet. *Redegjørelse av selskapets historikk og selskapets virksomhet og kompetanse innen området sentralbord og kontaktsenterløsning. *Antall ansatte for virksomhet innen sentralbord og kontaktsenterløsning samt redegjørelse av de ansattes kompetanse og kompetanseutvikling. Krav: Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem Dokumentasjon: Beskrivelse av tilbyders metoder for kvalitetssikring. Dersom Leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner