Statens Kartverk
Notice of Intent � Market Dialogue Collaboration Platform
Statens Kartverk planlegger anskaffelsen av en samarbeidsplattform og inviterer leverandører til markedsdialog for å samle innsikt og innspill.
Nettverk og telekommunikasjon
Statens Kartverk har til hensikt å inngå en avtale med NetNordic AS for service, support og varekjøp på Puzzel kundesenter og telefoni. Avtalen omfatter vedlikehold av det eksisterende telefonsystemet med kundesenter og støttesystem, og dekker alle Kartverkets lokasjoner. Kartverket har konkludert med at NetNordic er den eneste leverandøren som kan tilby den nødvendige kombinasjonen av tjenester og service, og har derfor valgt å inngå avtale direkte uten å gjennomføre en konkurranse.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKartverket har til intensjon å inngå avtale med NetNordic for inngåelse av service og vedlikeholdsavtale på eksisterende telefonsystem med kundesenter og støttesystem.Kartverkets undersøkelser i markedet har ikke gitt treff på andre leverandører som kan tilby samme kombinasjon av tjenester og service på kundesenterløsning og telefonsystem som det NetNordic leverer i dag. Det finnes etter det vi kan se kun én leverandør i markedet som kan levere aktuell løsning til alle Kartverkets lokasjoner og det anses derfor ikke hensiktsmessig å gjennomføre konkurranse. På dette grunnlag ønsker Kartverket å inngå avtale med NetNordic direkte.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Statens Kartverk planlegger anskaffelsen av en samarbeidsplattform og inviterer leverandører til markedsdialog for å samle innsikt og innspill.
Statens Kartverk etablerer en dynamisk innkjøpsordning for sjøkartleggingstjenester langs norskekysten og i innskjærsområder i Norge, med en varighet på 6 år. Leverandøren må inneha et gyldig sertifikat som viser at de er godkjent etter Kartverkets godkjenningsordning for sjøkartlegging.
Arbeids- og Velferdsetaten trenger aksesslinjer og relaterte tjenester til Navs nettverksløsning gjennom en rammeavtale over 8 år. Avtalen omfatter etablering og leie av aksesslinjer og andre aksessteknologier til alle Navs driftssentre, lokasjoner og samarbeidspartnere, mørk fiber til sentrale driftssentre og samarbeidspartnere, redundant internettaksess og nettverkstjenester, tjenestenivåavtaler med definerte tjenestekrav, samt støttesystemer. EVRY Norge AS (hovedenhet) har sannsynligvis kontrakten i dag.
Ikt Valdres Iks trenger konsulenttjenester for virksomhetsutvikling innen IKT-området gjennom en dynamisk innkjøpsordning. Tjenestene omfatter bistand og støtte til implementering, drift, forvaltning, rådgivning samt generell konsulentbistand innen nettverksområdet, inkludert nettverksmonitorering og måling, feilsøking, pakkefangst og analyse, switchteknologi, og sikkerhetsteknologier som brannmur, IPS/IDS, og NAC. Leverandører må dokumentere kompetanse innen de opplistede fagområdene, med eksempler på teknologileverandører som Aruba, Juniper, og Palo Alto. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av kompetanse innen de spesifikke fagområdene.
Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (DSS) planlegger anskaffelsen av utviklings- og vedlikeholdstjenester, samt support av eksisterende logistikksystem, med en estimert total verdi på 5 millioner kroner over 10 år. DSS har til hensikt å inngå kontrakt med Azolver AS uten konkurranse, da de vurderer at Azolver er den eneste aktøren som kan levere disse tjenestene. Leverandører kan gi innsigelser mot denne kontraktsinngåelsen.