Statens Kartverk har til hensikt å inngå en avtale med NetNordic AS for service, support og varekjøp på Puzzel kundesenter og telefoni. Avtalen omfatter vedlikehold av det eksisterende telefonsystemet med kundesenter og støttesystem, og dekker alle Kartverkets lokasjoner. Kartverket har konkludert med at NetNordic er den eneste leverandøren som kan tilby den nødvendige kombinasjonen av tjenester og service, og har derfor valgt å inngå avtale direkte uten å gjennomføre en konkurranse.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Kartverket har til intensjon å inngå avtale med NetNordic for inngåelse av service og vedlikeholdsavtale på eksisterende telefonsystem med kundesenter og støttesystem.Kartverkets undersøkelser i markedet har ikke gitt treff på andre leverandører som kan tilby samme kombinasjon av tjenester og service på kundesenterløsning og telefonsystem som det NetNordic leverer i dag. Det finnes etter det vi kan se kun én leverandør i markedet som kan levere aktuell løsning til alle Kartverkets lokasjoner og det anses derfor ikke hensiktsmessig å gjennomføre konkurranse. På dette grunnlag ønsker Kartverket å inngå avtale med NetNordic direkte.