Anbudsoversikt for Anskaffelse av sentralbord-/kontaktsenterløsning

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har inngått avtale med Zisson AS for kontaktsenterløsninger til å levere en sentralbord-/kontaktsenterløsning over 4 år til en verdi av 19 000 000 NOK. Anbudets vekting var funksjonalitet og brukervennlighet 45%, moderne løsningsdesign og arkitektur 15%, samhandling 15% og pris 25%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Zisson AS
Antall mottatte tilbud
5
Kontraktsverdi
19 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av sentralbord-/kontaktsenterløsning
Kategori (CPV)
Estimert verdi
19 000 000,00 kr
Varighet
4 år
Tildelingskriterium 1
Funksjonalitet og brukervennlighet
Kunden ønsker en funksjonell, fleksibel og brukervennlig tjeneste som gir en effektiv oppgaveløsning for alle brukere. Løsningen bør gi en sømløs og intuitiv brukeropplevelse med mulighet for personalisering av arbeidsflaten.
Tildelingskriterium 2
Moderne løsningsdesign og arkitektur
• Overordnet arkitektur • Grensesnitt og integrasjoner • Sikkerhet
Tildelingskriterium 3
Samhandling
SLA • Tilgjengelighet • Kompensasjoner Kunden ønsker en god og gjennomtenkt plan for hvordan Leverandøren vil sikre en effektiv, forutsigbar implementering og løpende drift. Kunden ønsker god service på flere nivåer. God opplæring til alle brukere og god støtte for Supervisor, IKT og avtaleforvaltere er viktig for Kunden.
Tildelingskriterium 4
Pris
Pris skal fylles inn i henhold til instruksjoner i Bilag 7 Vedlegg 1

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner