Anbudsoversikt for Kundesenter- og ruteopplysningstjenester Finnmark/Snelandia

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Oppdraget er todelt, der fylkeskommunen innhenter leverandør til å levere kundesentertjeneste og ruteopplysningstjeneste knyttet til kollektivtrafikk i Finnmark. Alle fylker har en ruteopplysningstjeneste (telefon 177) knyttet til kollektivtrafikken. Deloppdraget består i å levere/besvare ruteinformasjon pr. telefon, epost og chat for kollektivtrafikken i Finnmark (Buss, hurtigbåt, ferje og Fleks). For rutedriften i Finnmark, har Oppdragsgiver valgt å ikke ha fysiske kundesentre ute i rutenettet, og i stedet satset på tilgjengelighet via telefon, epost, chat og sosiale medier. Deloppdraget består i å besvare og behandle kundehenvendelser ut over ruteopplysning.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Kundesenter- og ruteopplysningstjenester Finnmark/Snelandia
Tildelingskriterium 1

Dokumentert kvalitet/service
Tildelingskriterium 2

Erfaringer/referanser
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyder skal være et lovlig etablert foretak, og ha erfaring innen leveranse av tilsvarende tjenester.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyder skal ha ordnede forhold med henhold til skatteinnbetaling, og Tilbyder skal ha ordnede forhold med henhold til merverdiavgiftinnbetaling.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyder skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne, og ha erfaring fra tilsvarende oppdrag med hensyn til volum og kompleksitet. Videre skal Leverandøren skal ha erfaring og/eller inngående kunnskap om geografi, demografi og oppdragsgivers rutenett i Finnmark, og Leverandøren skal ha ansatte som besitter grunnkunnskaper i samisk språk.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner