Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79342300 Kundetjenester

Viser 1-25 av 25 resultater

  1. Innlandet Fylkeskommune

    Verktøy til gjennomføring av spørreundersøkelser

    Innlandet fylkeskommune v/Innlandstrafikk trenger tilgang til et verktøy for elektroniske spørreundersøkelser gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 430 000 kroner. Tjenesten skal leveres i Innlandet, og avtalen vil bli tildelt basert på tildelingskriteriene pris (30%) og kvalitet (70%). Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, samt teknisk personell eller tekniske enheter for kvalitetskontroll, og kunne anvende miljøledelsestiltak i utførelsen av kontrakten.

    NorgeKonkurranse11. feb. 2025
    14. mars 2025(Utgått)
    430 000 kr
  2. Ll Det Norske Teatret

    Billettsystem til Det Norske Teatret/Ticketing system for Det Norske Teatret

    Det Norske Teatret trenger en profesjonell tilbyder for å levere et skybasert billettsystem og CRM-løsning over 66 måneder til en verdi av 4 500 000 NOK. Det skal leveres et dynamisk, brukarklart billettsystem som også støtter innsamling og analyse av kundedata, med mulighet for integrasjon med andre systemer teateret bruker. Et viktig formelt krav er at den tekniske løsningen må være i tråd med detaljene i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse4. juli 2023
    1. sep. 2023(Utgått)
    4 500 000 kr
  3. Troms Og Finnmark Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Kundesenter- og ruteopplysningstjenester Finnmark/Snelandia

    Oppdraget er todelt, der fylkeskommunen innhenter leverandør til å levere kundesentertjeneste og ruteopplysningstjeneste knyttet til kollektivtrafikk i Finnmark. Alle fylker har en ruteopplysningstjeneste (telefon 177) knyttet til kollektivtrafikken. Deloppdraget består i å levere/besvare ruteinformasjon pr. telefon, epost og chat for kollektivtrafikken i Finnmark (Buss, hurtigbåt, ferje og Fleks). For rutedriften i Finnmark, har Oppdragsgiver valgt å ikke ha fysiske kundesentre ute i rutenettet, og i stedet satset på tilgjengelighet via telefon, epost, chat og sosiale medier. Deloppdraget består i å besvare og behandle kundehenvendelser ut over ruteopplysning.

    NorgeKonkurranse17. mai 2022
    17. juni 2022(Utgått)
  4. Sunnfjord Miljøverk Iks

    Kunde- og logistikksystem for avfallstjenester husholdningsavfall

    Anskaffelsen gjelder kjøp av et komplett, ferdigutviklet IT-system som omfatter administrasjon av kunder, registrering av kunder (farlig avfall) på gjenvinningsstasjoner, betalingssystem for kunder på gjenvinningsstasjoner, merking av avfallsbeholdere, ruteplanlegging og fakturering som del av SUM IKS utøvelse av sine oppgaver om håndtering av husholdningsavfall. Det samme systemet benyttes allerede av avfallsselskapet BIR AS med døtre, og i anskaffelsen inngår derfor samarbeid med BIR Konsernet om implementering av det samme systemet hos SUM IKS. Leveransen til SUM skal gjennomføres i perioden 01.08.2021 og frem til 31.12.2025.

    NorgeResultat26. mai 2021
  5. Bærum Kommune

    Nytt system for kundehenvendelser

    Formålet med denne anskaffelsen er å erstatte dagens system for å håndtere kundehenvendelser, samtidig som det åpnes for å utvide en fremtidig løsning til å kunne omfatte flere fagområder. Oppdragsgiver etablerte i 2017 et Servicesenter med formål å bistå og støtte ledere og ansatte i Bærum kommune vedrørende administrativt rettede henvendelser innenfor fagområdene Lønn, HR, Anskaffelser og Regnskap. For å håndtere kundehenvendelser i den nye serviceenheten ble det i 2017 anskaffet et servicemanagementsystem, Puresevice, som var ment å dekke behovet for saksoppfølging i en oppstartsperiode. Dagens kontrakt utløper 31.12.2018.

    NorgeResultat3. juli 2018
  6. Bærum Kommune

    Nytt system for kundehenvendelser

    Formålet med denne anskaffelsen er å erstatte dagens system for å håndtere kundehenvendelser, samtidig som det åpnes for å utvide en fremtidig løsning til å kunne omfatte flere fagområder. Oppdragsgiver etablerte i 2017 et Servicesenter med formål å bistå og støtte ledere og ansatte i Bærum kommune vedrørende administrativt rettede henvendelser innenfor fagområdene Lønn, HR, Anskaffelser og Regnskap. For å håndtere kundehenvendelser i den nye serviceenheten ble det i 2017 anskaffet et servicemanagementsystem, Puresevice, som var ment å dekke behovet for saksoppfølging i en oppstartsperiode. Dagens kontrakt utløper 31.12.2018.

    NorgeKonkurranse26. mars 2018
    27. apr. 2018(Utgått)
    6 800 000 kr
  7. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale Medieovervåkningstjenester

    Oppdragsgivers forespørsel gjelder rammeavtale for levering av medieovervåkningstjenester. Tjenesten omfatter systemløsning/medieportal med tilhørende support, samt blant annet: Medieovervåkning av åpne kilder på nett, Medieovervåkning av betalingsbaserte kilder på nett, Medieovervåkning av sosiale medier, herunder Twitter, Facebook, forum og blogger, Medieovervåkning av radio/tv, herunder nett-TV, Medieovervåkning av trykte kilder og Analysetjenester

    NorgeResultat5. jan. 2018
  8. Norsk Tipping AS

    Rammeavtale salgstjenester

    Norsk Tipping har inngått avtaler om ulike former for salgstjenester som et supplement til egne ansatte. Norsk Tipping har inngått rammeavtaler for tjenesteområdene : Tjenesteområde 1: Salgstjenester i butikk - Salgstjenester og butikkaktiviteter rettet mot Norsk Tippings forhandlere i hele Norge. Tjenesteområde 2: Mystery shopping - Anonym oppfølging av forhandlere i hele Norge gjennom bruk av hemmelige kunder. På tjenesteområde 1 og 2 må leverandøren ha kapasitet til å dekke hele landet.

    NorgeResultat18. des. 2017
  9. Norsk Tipping AS

    Rammeavtale salgstjenester

    For å følge opp forhandlere, yte bedre service og optimalisere kommunikasjon benytter Norsk Tipping benytter ulike former for salgstjenester som et supplement til egne ansatte. Norsk Tipping skal inngå en rammeavtale for hvert av tjenesteområdene : Tjenesteområde 1: Salgstjenester i butikk - Salgstjenester og butikkaktiviteter rettet mot Norsk Tippings forhandlere i hele Norge. Tjenesteområde 2: Mystery shopping - Anonym oppfølging av forhandlere i hele Norge gjennom bruk av hemmelige kunder. Tjenesteområde 3: Telefonoppfølging - Oppfølging av produktlanseringer, kampanjer og aktiviteter i forhandlernettet via telefon. På tjenesteområde 1 og 2 må leverandøren ha kapasitet til å dekke hele landet. Det er anledning til å gi tilbud på ett eller flere tjenesteområder .

    NorgeKonkurranse29. sep. 2017
    6. nov. 2017(Utgått)
    24 000 000 kr
  10. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale Medieovervåkningstjenester

    Oppdragsgivers forespørsel gjelder rammeavtale for levering av medieovervåkningstjenester. Tjenesten omfatter systemløsning/medieportal med tilhørende support, samt blant annet: Medieovervåkning av åpne kilder på nett, Medieovervåkning av betalingsbaserte kilder på nett, Medieovervåkning av sosiale medier, herunder Twitter, Facebook, forum og blogger, Medieovervåkning av radio/tv, herunder nett-TV, Medieovervåkning av trykte kilder og Analysetjenester

    NorgeKonkurranse28. sep. 2017
    19. okt. 2017(Utgått)
    7 200 000 kr