Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Bygg og anlegg
Formålet med denne anskaffelsen er å erstatte dagens system for å håndtere kundehenvendelser, samtidig som det åpnes for å utvide en fremtidig løsning til å kunne omfatte flere fagområder. Oppdragsgiver etablerte i 2017 et Servicesenter med formål å bistå og støtte ledere og ansatte i Bærum kommune vedrørende administrativt rettede henvendelser innenfor fagområdene Lønn, HR, Anskaffelser og Regnskap. For å håndtere kundehenvendelser i den nye serviceenheten ble det i 2017 anskaffet et servicemanagementsystem, Puresevice, som var ment å dekke behovet for saksoppfølging i en oppstartsperiode. Dagens kontrakt utløper 31.12.2018.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Tone Vingen
- Kontakt telefon
- +47 48294194
- Kontakt e-post
- tone.vingen@baerum.kommune.no
- Adresse
- Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA
Formålet med denne anskaffelsen er å erstatte dagens system for å håndtere kundehenvendelser, samtidig som det åpnes for å utvide en fremtidig løsning til å kunne omfatte flere fagområder. Oppdragsgiver etablerte i 2017 et Servicesenter med formål å bistå og støtte ledere og ansatte i Bærum kommune vedrørende administrativt rettede henvendelser innenfor fagområdene Lønn, HR, Anskaffelser og Regnskap. For å håndtere kundehenvendelser i den nye serviceenheten ble det i 2017 anskaffet et servicemanagementsystem, Puresevice, som var ment å dekke behovet for saksoppfølging i en oppstartsperiode. Dagens kontrakt utløper 31.12.2018.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling.
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist.
Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig kompetanse og kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten.
Det kreves god og relevant erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende erfaring menes leveranser av tilsvarende skyløsninger til virksomheter av tilsvarende størrelse, samt der leverandør har foretatt avanserte integrasjoner mot ett eller flere av Kundens fagsystemer. Med avanserte menes integrasjoner utover det å støtte oppslag. Integrasjonene skal omfatte oppdatering til/fra andre fagsystemer. Se illustrasjon i bilag 1, pkt 8 Integrasjoner standard.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Nytt system for kundehenvendelser
- Hovedkode
- Tilleggskoder
- Estimert verdi
- 6 800 000,00 kr
- Varighet
- 96 måneder
