Anbudsoversikt for Nytt system for kundehenvendelser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Bygg og anlegg

Formålet med denne anskaffelsen er å erstatte dagens system for å håndtere kundehenvendelser, samtidig som det åpnes for å utvide en fremtidig løsning til å kunne omfatte flere fagområder. Oppdragsgiver etablerte i 2017 et Servicesenter med formål å bistå og støtte ledere og ansatte i Bærum kommune vedrørende administrativt rettede henvendelser innenfor fagområdene Lønn, HR, Anskaffelser og Regnskap. For å håndtere kundehenvendelser i den nye serviceenheten ble det i 2017 anskaffet et servicemanagementsystem, Puresevice, som var ment å dekke behovet for saksoppfølging i en oppstartsperiode. Dagens kontrakt utløper 31.12.2018.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Nytt system for kundehenvendelser
Kategori (CPV)
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
6 800 000,00 kr
Varighet
96 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1 - Skatteattester Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. Dokumentasjon: Attest for skatt og merverdiavgift Attest for skatt og merverdiavgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkreverkontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav 2 - Firmaattest Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav 3 - Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er A (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist. Dokumentasjon: Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap som inneholder kredittvurdering av leverandøren – typisk angitt ved bokstavkarakter eller kortfattet tekst, samt forklaring til disse. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 4 - Kapasitet/gjennomføringsevne Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig kompetanse og kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjon: En kort redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i den administrative ledelsen i løpet av de tre siste år. Krav 5 - Erfaring Det kreves god og relevant erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende erfaring menes leveranser av tilsvarende skyløsninger til virksomheter av tilsvarende størrelse, samt der leverandør har foretatt avanserte integrasjoner mot ett eller flere av Kundens fagsystemer. Med avanserte menes integrasjoner utover det å støtte oppslag. Integrasjonene skal omfatte oppdatering til/fra andre fagsystemer. Se illustrasjon i bilag 1, pkt 8 Integrasjoner standard. Dokumentasjon: Leverandør skal vedlegge en kort beskrivelse av de 3 mest relevante viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år. Beskrivelsene skal omfatte opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for ev. Referanseinnhenting. Relevante integrasjoner skal beskrives

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner