Anbudsoversikt for Kunde- og logistikksystem for avfallstjenester husholdningsavfall

Brief

Anskaffelsen gjelder kjøp av et komplett, ferdigutviklet IT-system som omfatter administrasjon av kunder, registrering av kunder (farlig avfall) på gjenvinningsstasjoner, betalingssystem for kunder på gjenvinningsstasjoner, merking av avfallsbeholdere, ruteplanlegging og fakturering som del av SUM IKS utøvelse av sine oppgaver om håndtering av husholdningsavfall. Det samme systemet benyttes allerede av avfallsselskapet BIR AS med døtre, og i anskaffelsen inngår derfor samarbeid med BIR Konsernet om implementering av det samme systemet hos SUM IKS. Leveransen til SUM skal gjennomføres i perioden 01.08.2021 og frem til 31.12.2025.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Bir AS
  • Norconsult Digital AS
  • Poul Tarp AS
  • Reknes AS
  • WasteIQ
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
25 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 25 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner