Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Reise, kollektiv og trafikk

Det Norske Teatret trenger en profesjonell tilbyder for å levere et skybasert billettsystem og CRM-løsning over 66 måneder til en verdi av 4 500 000 NOK. Det skal leveres et dynamisk, brukarklart billettsystem som også støtter innsamling og analyse av kundedata, med mulighet for integrasjon med andre systemer teateret bruker. Et viktig formelt krav er at den tekniske løsningen må være i tråd med detaljene i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med anskaffinga er å inngå avtale med éin profesjonell tilbydar om leveranse av både ei teknisk løysing og drift av eit skybasert system for sal av billettar, samt innsamling, analyse og strategisk bruk av kundedata (CRM-løysing). Det Norske Teatret vil ha tilgang til dagens billettsystem fram til april 2024. Det vil derfor vere ein føresetnad for inngåing av avtale om nytt billettsystem at leverandør kan stadfeste at implementering av ny løysing kan gjennomførast innan april 2024. Sjå tildelingskriteria for skildring av instruksjonar. Det Norske Teatret søker derfor etter ein innovativ og kunnskapsrik partnar, som kan tilby eit brukarklart dynamisk billettsystem som tilfredsstiller ein marknad som kontinuerleg er i endring. Billettsystemet skal ha integrerte CRM-moglegheiter, eventuelt eit system som enkelt støttar integrasjon med dei funksjonane og systema teateret til ei kvar tid ønsker. Forventa omsetning er ca. 250.000 billettar i året.

    Kontakt navn
    Thine Sletbakk Bugge
    Kontakt telefon
    +47 40036173
    Adresse
    Kristian IVs gate 8, 0164 OSLO

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner