Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79510000 Telefonsvarertjenester

Viser 1-14 av 14 resultater

  1. Skatteetaten

    20240059 SaaS-leveranse av kontaktsenter- og bemanningsplanleggingssystem

    Skatteetaten trenger en SaaS-leveranse av kontaktsenter- og bemanningsplanleggingssystem for en løpende tjenesteavtale over 8 år. Systemet skal inkludere funksjonalitet for besvarelse av eksterne henvendelser via telefon og chat, samt bemanningsplanlegging, og skal håndtere minimum 125 000 inngående telefonhenvendelser og bemanne minst 75 personer samtidig. Tildelingskriteriene vektlegger pris (30%), tjenestens kvalitative verdi knyttet til tekniske, funksjonelle og sikkerhetsmessige egenskaper (65%), samt organisering og gjennomføring av etableringsfasen og kundestøtte (5%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tidligere leveranser til eksterne kunder med spesifisert funksjonalitet og integrasjon, samt redegjørelse for avtaleforhold de seneste fem år.

    NorgeKonkurranse25. apr. 2025
    3. juni 2025(11 dager)
  2. Statens Lånekasse For Utdanning

    Markedsdialog om anskaffelse av kontaktsenterløsning

    Statens Lånekasse For Utdanning planlegger anskaffelsen av en ny kontaktsenterløsning og inviterer leverandører til å delta i en markedsdialog for å gi innspill på tilgjengelige løsninger og innovative funksjoner. Leverandører kan melde interesse for å delta i én-til-én møter hvor de kan demonstrere sine løsninger og diskutere hvordan de kan bidra til en mer effektiv og brukervennlig kontaktsenterløsning.

    NorgePlanlegging24. mars 2025
    5. mai 2025(Utgått)
  3. Statens Lånekasse For Utdanning

    Markedsdialog om anskaffelse av kontaktsenterløsning

    Statens Lånekasse For Utdanning planlegger anskaffelsen av en ny kontaktsenterløsning og inviterer leverandører til å delta i en markedsdialog for å gi innspill på tilgjengelige løsninger og innovative funksjoner. Leverandører kan melde interesse for å delta i én-til-én møter hvor de kan demonstrere sine løsninger og diskutere hvordan de kan bidra til en mer effektiv og brukervennlig kontaktsenterløsning.

    NorgePlanlegging24. mars 2025
    24. juli 2025(62 dager)
  4. Bergen Kommune

    Trinn 1 Prekvalifisering konkurranse Anskaffelse av IKT-løsning for kontaktsenter

    Bergen kommune trenger en ny digital IKT-løsning for kontaktsenter som skal leveres som en "as-a-service" tjeneste over internett. Avtalen inkluderer etablering, opplæring, konfigurering, integrasjoner, innlasting/konvertering av data, drift og vedlikehold, samt 2/3-linje brukerstøtte for kanal tale, med opsjon på andre kanaler og funksjonaliteter. Prosjektet har en varighet på 10 år og skal leveres i Vestland. Leverandører må dokumentere erfaring med lignende IKT-løsninger gjennom 2 til 4 referanseprosjekter fra de siste fem årene, samt ha et operasjonalisert styringssystem for informasjonssikkerhet, for eksempel ISO/IEC 27001. Kvalifikasjonskrav inkluderer også dokumentasjon på kvalitetsstyringssystem, som ISO 9001, og miljøledelsessystem, som ISO 14001. Leverandører som kvalifiseres vil få mulighet til å levere tilbud.

    NorgeKonkurranse23. jan. 2025
    24. feb. 2025(Utgått)
  5. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Anskaffelse av Kontaktsenterplattform

    Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse har inngått en avtale med NetNordic Norway AS for levering av en kontaktsenterplattform for telefon og chat, som skal integreres på nettstedet karriereveiledning.no. Tjenesten er nasjonal og tilbyr gratis og anonym karriereveiledning for hele befolkningen, og driftes fra Tromsø. Avtalen har en varighet på 2 år med en total kontraktsverdi på 18 millioner kroner. Det ble mottatt tre tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat16. des. 202418 000 000 kr
  6. Entur AS

    Løsning for kundeservicesystemer

    Entur AS trenger kompetanse innen kundeservicesystemer for å levere en ny løsning for kundeservicehåndtering over 2 år. Løsningen skal håndtere over 300 000 telefonsamtaler og chat, inkludere kunnskapsbase, tastevalg, chat-botter, brukerundersøkelse og rapportering, samt bemanningsplanlegging. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, samt være registrert i et foretaksregister eller tilsvarende.

    NorgeKonkurranse21. okt. 2024
    2. des. 2024(Utgått)
  7. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Nettbasert kontaktsenterplattform

    Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse trenger en nettbasert kontaktsenterplattform for å levere karriereveiledningstjenester til en verdi av 6 000 000 NOK. Plattformen skal tilby karriereveiledning via chat og telefon, integrert på nettstedet Karriereveiledning.no, samtidig som den oppfyller personvernkrav og nødvendige funksjonalitetskrav.

    NorgePlanlegging22. mars 2024
    24. mai 2024(Utgått)
    6 000 000 kr
  8. Troms Og Finnmark Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Kundesenter- og ruteopplysningstjenester Finnmark/Snelandia

    Oppdraget er todelt, der fylkeskommunen innhenter leverandør til å levere kundesentertjeneste og ruteopplysningstjeneste knyttet til kollektivtrafikk i Finnmark. Alle fylker har en ruteopplysningstjeneste (telefon 177) knyttet til kollektivtrafikken. Deloppdraget består i å levere/besvare ruteinformasjon pr. telefon, epost og chat for kollektivtrafikken i Finnmark (Buss, hurtigbåt, ferje og Fleks). For rutedriften i Finnmark, har Oppdragsgiver valgt å ikke ha fysiske kundesentre ute i rutenettet, og i stedet satset på tilgjengelighet via telefon, epost, chat og sosiale medier. Deloppdraget består i å besvare og behandle kundehenvendelser ut over ruteopplysning.

    NorgeKonkurranse17. mai 2022
    17. juni 2022(Utgått)
  9. Miljødirektoratet

    Drift- og servicetjenester i Miljødirektoratets lokaler i Trondheim

    Anskaffelsen gjelder drift-og servicetjenester i Miljødirektoratets lokaler i Trondheim. Lokalene er nye, med adresse Brattørkaia 15. Hovedoppgavene i oppdraget er sentralbord- og resepsjonsbemanning, produksjon av adgangskort, tilgangsstyring, postekspedering, betjening av varemottaket og lagerhold, kopi/print-tjeneste, distribusjon av aviser, møteromservice, vaktmestertjenester og service på kopimaskiner og kaffemaskiner. Oppdraget har oppstart 1. oktober 2018, med varighet i ett år, og mulighet for oppdragsgiver til å forlenge kontrakten på samme vilkår for ett år av gangen i 4 år, slik at samlet maksimal varighet på avtalen blir 5 år. Det gjøres spesielt oppmerksom på at det i denne konkurransen stilles krav om at vinnende leverandør må tilby ansettelse og videreføring av de sentrale lønns- og arbeidsvilkår for de personer som utfører oppgaven i dag.

    NorgeResultat13. sep. 2018
  10. Statens Pensjonskasse

    Bistand til kundesenter

    Gjennomdenne anskaffelsen skal SPK tilegne seg en langsiktig samarbeidspartner for håndtering av henvendelser til kundesenteret. Løsningen skal avlaste SPKs eget kundesenter og sikre tilstrekkelig kapasitet etter behov. Avtalen skal dekke SPKs behov for bistand til håndtering av henvendelser til kundesenteret. Henvendelsene vil i første omgang komme via telefon, men bistanden kan utvides til å omfatte andre kanaler som e-post og chat. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/70194334.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

    NorgeKonkurranse7. juli 2017
    21. aug. 2017(Utgått)
    8 000 000 kr