Anbudsoversikt for Bistand til kundesenter
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Gjennomdenne anskaffelsen skal SPK tilegne seg en langsiktig samarbeidspartner for håndtering av henvendelser til kundesenteret. Løsningen skal avlaste SPKs eget kundesenter og sikre tilstrekkelig kapasitet etter behov. Avtalen skal dekke SPKs behov for bistand til håndtering av henvendelser til kundesenteret. Henvendelsene vil i første omgang komme via telefon, men bistanden kan utvides til å omfatte andre kanaler som e-post og chat. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/70194334.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Bistand til kundesenter
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 8 000 000,00 kr
- Varighet
- 6 måneder