Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79511000 Telefonisttjenester

Viser 1-25 av 48 resultater

  1. Forsvarsmateriell

    Anskaffelse av telefonitjenester til forsvarssektoren

    Forsvarsmateriell trenger telefonitjenester til forsvarssektoren for en rammeavtale over 7 år, med en estimert totalverdi mellom 364 og 776 millioner kroner, og en maksimal totalverdi på 950 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter mobil- og fasttelefoni, kommunikasjonsplattformer og integrasjoner, administrasjon og selvbetjening, infrastruktur og teknisk drift, samt dekningsutbedring både utendørs og innendørs. Tjenestene skal være teknisk og operativt robuste, og kunne tilpasses endringer i volum og behov, inkludert økt antall brukere og geografisk utvidelse. Leverandører må dokumentere tekniske og faglige kvalifikasjoner, økonomisk kapasitet, samt evne til å levere i henhold til kravene som fremgår av kvalifikasjonsgrunnlaget.

    Konkurranse1. juli 2025
    22. aug. 2025(40 dager)
  2. Finanstilsynet

    Kjøp av telefonitjenester

    Finanstilsynet trenger telefonitjenester, inkludert fast- og mobiltelefoni, bedriftsnett, sentralbord og tilhørende funksjonalitet, for en avtale med en maksimal totalverdi på 6,5 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo. Kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat, i henhold til direktiv 2014/24/EU. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse11. juni 2025
    4. aug. 2025(22 dager)
    6 500 000 kr
  3. Agder Fylkeskommune

    Konkurransegrunnlag for anskaffelse av IP-telefoni, mobiltelefoni og mobilt bredbånd

    Oppdragsgiver/kunden for konkurransen er Agder fylkeskommune, 25 kommuner og tilknyttede enheter i region Agder . Formålet med avtalen er å få dekket kundens behov for kjøp av produkter og tjenester knyttet til IP-telefoni, mobiltelefoni og mobilt bredbånd samt tilgjengeliggjøring av ny teknologi som leverandør kan levere nå eller i løpet av kontraktsperioden. Kundenes tjenestekritiske oppgaver medfører høye krav til kvalitet og tilgjengelighet, spesielt i daglig bruk, men kan også i noen tilfeller gjelde krise- og beredskapssituasjoner. En større del av kundenes oppgaver ivaretas og gjennomføres fra mobile enheter, noe som stiller høye krav til dekning, kapasitet og oppetid. Det vil være behov for høy dekningsgrad både i befolkede områder og i grisgrendte strøk samt maritime områder / kystområder og andre avsidesliggende områder.

    Konkurranse26. apr. 2023
    18. mai 2023(Utgått)
  4. Agder Fylkeskommune

    Rammeavtale for SMS varslingstjenester

    Agder fylkeskommune, avdeling samferdsel skal anskaffe skybasert hyllevareløsning for SMS varsling av berørt befolkning innenfor et geografisk område. Eksempler på hva som berører befolkning og naboer er sprengningsarbeid, veistenging, oppstart av prosjekter, støv/støy/rystelser, begrensninger på trafikkavvikling, innkalling til infomøter/ åpne dager og andre behov som påvirker beboere innenfor et bestemt geografisk område. Verktøyet skal kunne brukes i hele Agder, og av alle avdelinger i Agder fylkeskommune. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.

    Resultat8. feb. 2023
  5. Vestland Fylkeskommune

    Telefoni- og sentralbordløysing

    Telefoni- og sentralbordløysing for Vestland fylkeskommune. Vestland fylkeskommune treng ei sentralbord- og kundesenterløysing, og telefoniavtale. Løysinga skal ha eit intuitivt grensesnitt og vere tilgjengeleg for alle potensielle einingar som administrasjon, tannklinikkar, skular osb. i heile fylkeskommunen. Vi ynskjer primært ei løysing som kan dekke alle behov, men er og opne for to ulike system og det gir oss den beste totalløysinga. Vi forventar ei skyløysing som er sett opp av leverandør som en teneste, og som også er tilgjengeleg via mobil/app. Den bør kunne integrerast mot bla katalogtenesta (Azure-AD), HR-system, Teams/kalender for innhenting av opplysningar/org.struktur og autentisering samt journalsystem i tannhelse, skuleadministrativ system, helpdesksystem for å gjere oppslag på aktuell innringar. Løysing skal kunne takast i bruk utan store kostnader knytt til oppsett og opplæring.

    Resultat31. jan. 2023
  6. Abakus AS

    Intensjonskunngjøring telefonitjenester

    Elverum, Engerdal, Stor-Elvdal, Trysil og Åmot kommuner har til hensikt å forlenge dagens avtaler om levering av telefonitjenester med Phonero AS frem til 31.12.2023. Det er avhengigheter mellom løsning levert av dagens telefonitjenesteleverandør og oppdragsgivers velferdsteknologiske plattform og enheter. En endring av teknologiske løsning vil medføre vesentlig merarbeid for oppdragsgiver. Dersom det i en konkurranse stilles krav om at dagens tekniske løsning for kommunikasjonsgrensesnitt videreføres hos leverandør av ny avtale, vil dette gi dagens leverandør et vesentlig konkurransefortrinn som ikke kan avhjelpes. Frem til ny avtale for velferdsteknologi er på plass, har derfor oppdragsgiver en intensjon om å forlenge eksisterende avtale.

    Resultat5. jan. 2023
  7. Agder Fylkeskommune

    Rammeavtale for SMS varslingstjenester

    Agder fylkeskommune, avdeling samferdsel skal anskaffe skybasert hyllevareløsning for SMS varsling av berørt befolkning innenfor et geografisk område. Eksempler på hva som berører befolkning og naboer er sprengningsarbeid, veistenging, oppstart av prosjekter, støv/støy/rystelser, begrensninger på trafikkavvikling, innkalling til infomøter/ åpne dager og andre behov som påvirker beboere innenfor et bestemt geografisk område. Verktøyet skal kunne brukes i hele Agder, og av alle avdelinger i Agder fylkeskommune. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.

    Konkurranse9. nov. 2022
    14. des. 2022(Utgått)
    8 800 000 kr
  8. Vestland Fylkeskommune

    Telefoni- og sentralbordløysing

    Telefoni- og sentralbordløysing for Vestland fylkeskommune. Vestland fylkeskommune treng ei sentralbord- og kundesenterløysing, og telefoniavtale. Løysinga skal ha eit intuitivt grensesnitt og vere tilgjengeleg for alle potensielle einingar som administrasjon, tannklinikkar, skular osb. i heile fylkeskommunen. Vi ynskjer primært ei løysing som kan dekke alle behov, men er og opne for to ulike system og det gir oss den beste totalløysinga. Vi forventar ei skyløysing som er sett opp av leverandør som en teneste, og som også er tilgjengeleg via mobil/app. Den bør kunne integrerast mot bla katalogtenesta (Azure-AD), HR-system, Teams/kalender for innhenting av opplysningar/org.struktur og autentisering samt journalsystem i tannhelse, skuleadministrativ system, helpdesksystem for å gjere oppslag på aktuell innringar. Løysing skal kunne takast i bruk utan store kostnader knytt til oppsett og opplæring.

    Konkurranse2. juni 2022
    5. juli 2022(Utgått)
    26 000 000 kr
  9. Troms Og Finnmark Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Kundesenter- og ruteopplysningstjenester Finnmark/Snelandia

    Oppdraget er todelt, der fylkeskommunen innhenter leverandør til å levere kundesentertjeneste og ruteopplysningstjeneste knyttet til kollektivtrafikk i Finnmark. Alle fylker har en ruteopplysningstjeneste (telefon 177) knyttet til kollektivtrafikken. Deloppdraget består i å levere/besvare ruteinformasjon pr. telefon, epost og chat for kollektivtrafikken i Finnmark (Buss, hurtigbåt, ferje og Fleks). For rutedriften i Finnmark, har Oppdragsgiver valgt å ikke ha fysiske kundesentre ute i rutenettet, og i stedet satset på tilgjengelighet via telefon, epost, chat og sosiale medier. Deloppdraget består i å besvare og behandle kundehenvendelser ut over ruteopplysning.

    Konkurranse17. mai 2022
    17. juni 2022(Utgått)
  10. Bkk AS

    Veiledende kunngjøring - invitasjon til markedsdialog - kjøp av telefonitjenester

    BKK AS skal inngå ny konsernavtale om kjøp av telefonitjenester. I den forbindelse er det behov for å innhente innspill og tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet i forhold til å sikre at anskaffelsen gir størst mulig behovsdekning og måloppnåelse, samt reduserer risiko for både oppdragsgiver og leverandører. Eksisterende avtale utløper 30.08.2022. Se vedlagte dokument for mer informasjon om behov, anskaffelse og markedsdialog.

    Planlegging3. sep. 2021
    2. sep. 2021(Utgått)
  11. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring - invitasjon til markedsdialog - statlig fellesavtale om kjøp av telefonitjenester

    Statens innkjøpssenter har til hensikt å inngå statlig fellesavtale om kjøp av telefonitjenester. I den forbindelse er det behov for å innhente innspill og tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet i forhold til å sikre at anskaffelsen gir størst mulig behovsdekning og måloppnåelse, samt reduserer risiko for både oppdragsgiver og leverandører. Eksisterende statlig fellesavtale utløper 01.05.2022.

    Planlegging15. apr. 2021
    14. apr. 2021(Utgått)