Telekommunikasjonstjenester
Telefoni- og sentralbordløysing for Vestland fylkeskommune. Vestland fylkeskommune treng ei sentralbord- og kundesenterløysing, og telefoniavtale. Løysinga skal ha eit intuitivt grensesnitt og vere tilgjengeleg for alle potensielle einingar som administrasjon, tannklinikkar, skular osb. i heile fylkeskommunen. Vi ynskjer primært ei løysing som kan dekke alle behov, men er og opne for to ulike system og det gir oss den beste totalløysinga. Vi forventar ei skyløysing som er sett opp av leverandør som en teneste, og som også er tilgjengeleg via mobil/app. Den bør kunne integrerast mot bla katalogtenesta (Azure-AD), HR-system, Teams/kalender for innhenting av opplysningar/org.struktur og autentisering samt journalsystem i tannhelse, skuleadministrativ system, helpdesksystem for å gjere oppslag på aktuell innringar. Løysing skal kunne takast i bruk utan store kostnader knytt til oppsett og opplæring.