Fauske Kommune
Mobiltelefoni – Samarbeidende kommuner
Fauske Kommune trenger mobiltelefontjenester for de samarbeidende kommuner i Nordland, med en maksimal totalverdi på 24,5 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IKT Valdres, på vegne av kommunene og våre kunder, har til hensikt å inngå en rammeavtale på levering av telefoni og sentralbordtjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProIKT Valdres, på vegne av kommunene og våre kunder, har til hensikt å inngå en rammeavtale på levering av telefoni og sentralbordtjenester.
Norske selskaper: Selskapet må være registrert i foretaksregisteret. Utenlandske selskaper: Selskapet må være registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha en kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall.
Ansatte med relevant kunnskap og erfaring for anskaffelsen skal ha tilstrekkelig utdanning og faglige kvalifikasjoner. Med relevant kunnskap og erfaring menes erfaring fra oppdrag av tilsvarende art, kompleksitet eller omfang som etterspurt i dette konkurransegrunnlaget. Dersom leverandøren planlegger bruk av underleverandør, skal tilsvarende gjelde for underleverandør.
Fauske Kommune trenger mobiltelefontjenester for de samarbeidende kommuner i Nordland, med en maksimal totalverdi på 24,5 millioner kroner.
Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan trenger en rammeavtale for mobiltelefoner og mobiltelefontilbehør over 2 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Ttcom AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Telemark Fylkeskommune trenger tolketjenester gjennom en rammeavtale over 2 år. Tildelingskriterier, kravspesifikasjon og prisskjema er beskrevet i konkurransegrunnlaget.
Lillehammer Kommune trenger varslings-, trygghetsskapende- og mestringsteknologi for legevakt/KAD, institusjon og hjemmeboende, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Det kreves god gjennomføringsevne inkludert erfaring, et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem (ISO 9000 eller tilsvarende), og et fungerende system for miljøstyring i bedriften.
Bergen Kommune etablerer en dynamisk innkjøpsordning for PC-er, skjermer og mobile enheter, med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Ordningen omfatter stasjonære og bærbare PC-er, skjermer og annet tilleggsutstyr, samt tjenester som installasjon og garanti/reparasjon, mobiltelefoner og nettbrett med tilleggsutstyr. For å kvalifisere seg må leverandører fremlegge attester fra uavhengige organer som dokumenterer et etablert og tilfredsstillende miljøledelsessystem, som gyldig ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS-sertifisering eller tilsvarende. Alternativt kan annen dokumentasjon på foretakets miljøledelsessystem leveres, inkludert systemets navn, innholdsfortegnelse, beskrivelse av innholdet, organisasjonskart, rutiner for internkontroll og avvikshåndtering, samt en beskrivelse av hvordan systemet vil bli brukt for å redusere miljøbelastningen i kontrakten.