Anbudsoversikt for D11 Sentrum
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Anleggs- og veibygging
Entreprise D11 er en grunnentreprise på Bybanen byggetrinn 4. Denne anskaffelsen omfatter grunnarbeider på strekningen Sentrum – ADO i Bergen sentrum. Anlegget er geografisk delt i 2 deler. En nordre del i Kaigaten, Christies gate og Rådhusgaten. En søndre del i Lungegårdskaien.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- D11 Sentrum
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 45112700 Arbeid i forbindelse med landskapsarkitektur
- 45220000 Ingeniør- og byggningsarbeid
- 45233161 Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Gangsti
- 45233162 Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Sykkelsti
- 45233300 Grunnarbeid i forbindelse med anlegg av veier, gater og gangstier
- 45234129 Bygge- og anleggsarbeide i forbindelse med anlegg av bybaner
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Krav: Leverandøren skal ha god finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2016, 2017 og 2018. Dersom årsregnskapet for fjoråret (2018) ikke er ferdigstilt ved søknadsfristens utløp for denne konkurransen skal det i tillegg vedlegges foreløpig årsregnskap for fjoråret. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering fra Experian. Finansiell styrke vurderes i hovedsak i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Krav1: Leverandøren (firmaet) skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne til å oppfylle denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: • En redegjørelse av kompetanseprofilen til firmaet. • Beskrivelse av utstyr, maskinpark eller annet tilgjengelig utstyr med relevans for utførelsen av denne kontrakten. Krav2: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra leveranser av tilsvarende art, kompleksitet og størrelse. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens viktigste relevante leveranser siste 5 år. Oppdragsgiver kan også ta i betraktning beskrivelser av leverandørens relevante leveranser som er utført for mer enn 5 år siden. Referansebeskrivelsene må inneholde nok informasjon for å kunne vurdere leverandørens (og eventuelle underentreprenørers) konkrete bidrag. Av beskrivelsen skal det fremgå hvorfor referanseprosjektet er relevant for dette oppdraget. Oppdragsgiver skal kunne kontakte referanseperson. Vedlagte mal skal benyttes (Vedlegg 5). Oppdragsgiver vil legge til grunn de beste referanseprosjektene inntil maksimum 5 stk. Eventuelle underunderentreprenører som leverandøren støtter seg å for å oppfylle kvalifikasjonskravet, må levere tilsvarende referanseprosjekter og forpliktelseserklæring, se pkt 9.6. Krav3: Leverandøren skal ha et dokumentert ledelsessystem for kvalitet. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal fremlegge bekreftelse på at den innehar ISO 9001 eller levere innholdsfortegnelse på sitt ledelsessystem for kvalitet. Krav4: Leverandøren skal ha et dokumentert HMS-system. Dokumentasjonskrav: Leverandøren må levere innholdsfortegnelsen på sitt HMS-system og det må fremkomme av denne og eventuelt utfyllende beskrivelse at systemet vil tilfredsstille kravene i Internkontrollforskriften.