Lillestrøm Kommune
Anskaffelse av system for kommunens inkassohåndtering
Lillestrøm Kommune trenger et system for håndtering av inkasso over 3 år.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT- drift og vedlikehold
Ddv trenger inkassokompetanse for å levere en inkassoløsning i Agder over 3 år til en verdi av 900 000 NOK. De fire kommunene Lindesnes, Kvinesdal, Hægebostad og Åseral skal anskaffe en inkassoløsning som komplementerer deres nye ERP-løsning fra Visma.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKommunene i DDV har nylig anskaffet Visma Enterprise Plus, som skal i drift i alle kommunene fra 1.1.25. Dette omfatter delsystemene Enterprise Plus Økonomi, Enterprise Plus HRM og Enterprise Plus Innkjøp. Siden ERP-løsningen fra Visma ikke inneholder funksjonalitet for inkasso, skal de fire kommunene Lindesnes, Kvinesdal, Hægebostad og Åseral gå til innkjøp av inkassoløsning. De øvrige kommunene, Farsund og Flekkefjord, har ekstern inkassopartner og inngår ikke i anskaffelsen. Det kan være aktuelt for disse kommunene å inngå i avtalen på et senere tidspunkt.
Lillestrøm Kommune trenger et system for håndtering av inkasso over 3 år.
Arkivverket trenger leverandører til en dynamisk innkjøpsordning for servere og lagringsteknologi, inkludert eventuell programvare og tilknyttede tjenester. Ordningen dekker fysiske servere, hyperkonvergerte løsninger, lagringsløsninger, samt tilhørende programvare, støtte og tjenester, og inkluderer også utvidelser og komplettering av eksisterende løsninger. Den maksimale totale kontraktsverdien er 150 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra inntil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene, samt tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom kredittvurdering. Leverandøren må også være registrert i et relevant faglig register.
Øvre Eiker Kommune trenger leverandører for å levere leasing og kjøp av biler inklusive biladministrasjon i Innlandet, Viken, Vestfold og Telemark til en verdi av 964 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra salg eller formidling av salg, leasingtjenester av relevante kjøretøy samt biladministrasjonstjenester, dokumentert via egenerklæring.
Sola Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for IT-konsulenter og IT-tjenester i Rogaland. Dette er en ordning for leverandører som ønsker å kvalifisere seg for fremtidige anskaffelser innen IT-tjenester. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon på erfaring, kvalitetssystem og miljøledelsessystem, hvor relevante sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon. Leverandører må oppfylle de angitte kvalifikasjonskravene for å bli vurdert.
Oslo kommune Innkrevingsetaten trenger fagsystemer for kommunale gebyrer og eiendomsskatt for Eiendomsskattekontoret (ESK), Vann- og avløpsetaten (VAV) og Brann- og redningsetaten (BRE) over 3 år. Systemene skal erstatte dagens løsning som legges ned i juni 2027, støtte etatenes kjerneoppgaver, omfatte beregning og utskriving av kommunale gebyrer, og kunne integreres med Oslo kommunes felles kommunale økonomisystem og eiendomsregister. Konkurransen er delt inn i tre delkontrakter, én for hver etat, og Oslo kommune ønsker innovative, fremtidsrettede, stabile og brukervennlige løsninger som kan integreres effektivt med eksisterende interne systemer.