Anbudsoversikt for DDV-Inkasso_0924

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Ddv trenger inkassokompetanse for å levere en inkassoløsning i Agder over 3 år til en verdi av 900 000 NOK. De fire kommunene Lindesnes, Kvinesdal, Hægebostad og Åseral skal anskaffe en inkassoløsning som komplementerer deres nye ERP-løsning fra Visma.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
DDV-Inkasso_0924
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
900 000,00 kr
Varighet
3 år
Kvalifikasjonskrav 1
”Totale” årsomsetning
Leverandørens (”totale”) årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:
Kvalifikasjonskrav 2
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner