Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Ddv trenger inkassokompetanse for å levere en inkassoløsning i Agder over 3 år til en verdi av 900 000 NOK. De fire kommunene Lindesnes, Kvinesdal, Hægebostad og Åseral skal anskaffe en inkassoløsning som komplementerer deres nye ERP-løsning fra Visma.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Kommunene i DDV har nylig anskaffet Visma Enterprise Plus, som skal i drift i alle kommunene fra 1.1.25. Dette omfatter delsystemene Enterprise Plus Økonomi, Enterprise Plus HRM og Enterprise Plus Innkjøp. Siden ERP-løsningen fra Visma ikke inneholder funksjonalitet for inkasso, skal de fire kommunene Lindesnes, Kvinesdal, Hægebostad og Åseral gå til innkjøp av inkassoløsning. De øvrige kommunene, Farsund og Flekkefjord, har ekstern inkassopartner og inngår ikke i anskaffelsen. Det kan være aktuelt for disse kommunene å inngå i avtalen på et senere tidspunkt.

    Kontakt navn
    DDV
    Kontakt telefon
    90032981
    Kontakt e-post
    post@ddv.no
    Adresse
    Hestehaven 2A, 4520 LINDESNES

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
DDV-Inkasso_0924
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
900 000,00 kr
Varighet
3 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner