Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79940000 Inkassovirksomhet

Viser 1-25 av 128 resultater

  1. Registerenheten I Brønnøysund

    Inkassotjenester

    Registerenheten i Brønnøysund trenger inkassotjenester for en avtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen innebærer håndtering av ca. 9 000 saker pr. år, og krever en leverandør med konsesjon fra Finanstilsynet som fremmedinkassoforetak. Leverandøren må ha moderne og effektive rutiner for innkreving, et robust grensesnitt mot økonomisystemet Unit4 ERP, samt en funksjonsrik kundeportal med høy tilgjengelighet. Det forventes også en brukervennlig portalløsning for debitorer og et kompetent kundeteam med dedikert kundeansvarlig. Tildelingskriteriene er 75% vekt på kvalitet og 25% vekt på pris.

    Konkurranse19. juni 2025
    11. aug. 2025(28 dager)
    30 000 000 kr
  2. Øygarden Kommune

    Kontraktstildeling - Avtale om innfordringsadministrative tjenester

    Øygarden kommune har inngått en avtale med Kredinor AS for levering av innfordringsadministrative tjenester, inkludert purreservice, inkasso, småkravovervåkning, langtidsovervåkning, oppfølging av gjeldsordningssaker, juridiske tjenester, utlandsinkasso, rådgivningstjenester, samt kurs og seminarer. Tjenestene skal leveres i Vestland over en periode på 2 år, med ensidig opsjon for oppdragsgiver på forlengelse i ytterligere 1+1+1+1 år, med en total maksimal varighet på 6 år. Avtalen har en total verdi på 6 300 000 kroner. Det var tre deltakere i konkurransen, og pris ble vektet 30 % mens kvalitet ble vektet 70 %.

    Resultat2. juni 2025
  3. Ruter AS

    Anskaffelse av tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso

    Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.

    Kvalifikasjonsordning10. apr. 2025
  4. Kvinnherad Kommune

    Intensjonskunngjøring ved kjøp av egeninkassosystem

    Kvinnherad kommune planlegger anskaffelsen av et egeninkassosystem for innfordring av kommunale krav og har intensjon om å inngå avtale med KapitalKontroll AS for levering av innfordringssystemet KK2. Systemet skal være en skyløsning med integrasjon mot Skatteetaten sin Særnamsmann og kommunens ERP-løsninger, samt gi skyldnere mulighet til å følge sine egne saker. Leverandøren må kunne tilby faglig kompetanse, saksbehandlingsstøtte og utføre saksbehandling ved behov.

    Planlegging9. apr. 2025
    10. apr. 2025(Utgått)
  5. Horten Kommune

    Låneadministrasjon for Startlån og tilskudd

    Horten Kommune har inngått en rammeavtale med Intrum AS for låneadministrasjon av Startlån og tilskudd samt oppfølging av Sosiallån. Tjenestene inkluderer utbetaling og sikring av lån, depotfunksjon, utsendelse av betalingsvarsler, purringer og årsoppgaver, endringer i lånevilkår, kundekontakt og avslutning av låneforholdet. Avtalen gjelder for Vestfold og Telemark og har en maksimal verdi over EØS-terskelverdi, med en endelig kontraktsverdi på 6 millioner kroner. Det var to deltakere i konkurransen.

    Resultat3. des. 2024
  6. Gol Kommune

    Intensjonskunngjøring - anskaffelse av løsning for innfordring av kommunale krav

    Gol Kommune trenger en leverandør med kompetanse innen innfordringssystemer for å levere en løsning for innfordring av kommunale krav. Gol kommune har til intensjon å inngå avtale med Kapitalkontroll AS om levering av innfordringssystemet KK2, som inkluderer integrasjon mot Skatteetatens Særnamsmannfunksjon og Namsfogdens elektroniske begjæringssystem (ELSA), samt faglig kompetanse og saksbehandlingsstøtte ved behov.

    Planlegging6. nov. 2024
    18. nov. 2024(Utgått)
  7. Bergen Kommune

    Kvalifikasjonsfase - IK-EØS 060-2024 Saksbehandlingssystem for innkreving (2. gangs utlysning)

    Bergen kommune trenger et nytt IKT-system for innkreving/inkasso og særnamsmann levert som en tjeneste over internett. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet og relevant erfaring med lignende komplekse leveranser. Anbudets vekting er pris 30%, kvalitet i tilbudt løsning 25%, kvalitet i etablering og forvaltning 15%, og klima og miljø 30%.

    Konkurranse27. feb. 2024
    4. apr. 2024(Utgått)