Lillestrøm Kommune
Anskaffelse av system for kommunens inkassohåndtering
Lillestrøm Kommune trenger et system for håndtering av inkasso over 3 år.
IT-konsulent og rådgivning
Sveio kommune har til hensikt å inngå en avtale med KapitalKontroll AS om levering av innfordringssystemet KK2 for å håndtere kommunale krav, da kommunen nå skal utføre egeninkasso. Leveransen skjer i Vestland.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSveio kommune skal anskaffa ei løysing for innfordring av kommunale krav, då kommunen no sjølv skal utføra eigeninkasso. Gjennomført undersøking har avdekt at det berre er éin leverandør som kan dekka kommunen sitt behov. Sveio kommune har derfor intensjon om å inngå avtale med KapitalKontroll AS om levering av innfordringssystemet KK2. Eventuelle motsegner til inngåing av kontrakt må settast fram for Sveio kommune innan 17. oktober 2025.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Lillestrøm Kommune trenger et system for håndtering av inkasso over 3 år.
IKT Agder IKS planlegger anskaffelsen av et felles innfordringssystem for 14 kommuner og inviterer markedsaktører til dialog for å drøfte muligheter. Leverandører inviteres til én-til-én leverandørmøter for å gi innspill til anskaffelsen.
Ålesund Kommune planlegger anskaffelsen av en ny KGV- og KAV-løsning og sender med dette på høring et tidlig utkast til kravspesifikasjon for å kvalitetssikre innholdet før utarbeidelse av endelige konkurransedokumenter. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å gjennomgå det vedlagte utkastet til kravspesifikasjon, samt et sett med scenarioer for løsningsdemonstrasjon og praktiske oppgavebeskrivelser.
Lillestrøm kommune planlegger anskaffelsen av digitale verktøy for gjennomføring av konkurranser (KGV), kontraktsadministrasjon (KAV), innkjøpsanalyse og muligens klimarapportering. Leverandører inviteres til å presentere sine løsninger og gi informasjon om funksjonalitet og utviklingsmuligheter. Det er avholdt tre tidspunkter for presentasjon/demo av løsninger, som beskrevet i vedlagt dokument i kunngjøringen.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av et felles skybasert system for leverandøroppfølging, som skal bidra til å ivareta lov- og forskriftskrav knyttet til Norgesmodellen, inkludert elektronisk mannskapsliste og oppfølging av Oslomodellens seriøsitetskrav. Leverandører bes melde sin interesse gjennom KGV-løsningen ved å levere en kort presentasjon av sin løsning og beskrivelse av eventuelle tilpasningsbehov. På bakgrunn av interessen kan Oslo kommune velge ut leverandører for ytterligere markedsdialog.