Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRuter (også kalt «Oppdragsgiver») inviterer med dette til å gi tilbud på anskaffelsen av «Tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso».
Leverandøren må ha erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag/leveranser.
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger bistand til virksomhetsutvikling og endringsstøtte gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning og gjennomføring av tiltak knyttet til strategiutvikling, organisasjonsdesign, kultur- og kompetanseutvikling, prosessforbedring, teknologiinnføring, prosjekt- og endringsledelse, samt HR-relaterte initiativer som talent management og employer branding. Konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor første fase er en kvalifiseringsfase.
Ruter AS trenger rekrutteringstjenester for topp- og mellomledere over 2 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Tjenestene skal bistå med å finne kompetente kandidater til ulike stillinger.
Ruter AS planlegger anskaffelsen av transporttjenester og inviterer leverandører til å gi innspill ved å se vedlagte dokument.
Ruter AS trenger bistand til kontraktsforvaltning og innkjøp for å levere tjenester til en verdi av 30 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester som inkluderer alt fra behovskartlegging, utarbeidelse av konkurransegrunnlag, dialog med markedet, evaluering av tilbud, forhandling og håndtering av klager og innsynsbegjæringer.