Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79999200 Faktureringstjenester

Viser 1-25 av 54 resultater

  1. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Forsystem kommunale eiendomsavgifter, 2025

    Ålesund Kommune har inngått en avtale med Norkart AS for levering av et forsystem for kommunale gebyrer, eiendomsskatt og eiendomsgebyr. Systemet skal håndtere fakturagrunnlag for kommunale tjenester som vann- og avløpsgebyr, renovasjonsgebyr, slamgebyr, eiendomsskatt, feietilsynsgebyr, og flere. Avtalen har en varighet på 3 år og en total verdi på 25 millioner kroner. Det var krav om dokumentasjon av hvordan løsningen oppfyller funksjonelle og kvalitative krav, samt en detaljert implementeringsplan for migrering fra eksisterende systemer. Konkurransen mottok to tilbud.

    Resultat4. aug. 202525 000 000 kr
  2. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Konkurranse med forhandling - Anskaffelse av distribusjonskanal for utgående dokumenter

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger en distribusjonskanal for utgående dokumenter, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen omfatter leveranse av programvare og informasjonssystemer som DFØ skal bruke til utsendelse og arkivering av elektroniske dokumenter, samt tilby til sine kunder. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse2. juli 2025
    1. sep. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  3. Ruter AS

    Anskaffelse av tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso

    Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.

    Kvalifikasjonsordning10. apr. 2025
  4. Bærum Kommune

    Kjøp av tjenesten fakturadistribusjon

    Bærum Kommune trenger fakturadistribusjonstjenester for å dekke behovet for utsendelse av fakturaer og årsoppgaver, med en maksimal totalverdi på 3,6 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Viken. Leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og kunne dokumentere dette med en liste over de viktigste leveransene de siste tre årene. Det kreves også et velfungerende kvalitetsstyringssystem, som kan dokumenteres med ISO 9001:2015 eller tilsvarende, samt et miljøledelsessystem som kan dokumenteres med ISO 14001:2015, Miljøfyrtårn, EMAS eller tilsvarende. Leverandøren må også ha en tilfredsstillende kredittvurdering med karakteren A eller tilsvarende.

    Konkurranse19. des. 2024
    19. feb. 2025(Utgått)
    3 600 000 kr
  5. Stavanger Parkeringsselskap Kf

    Avtaler om a) Betalingsoppfølging - innfordring og b) Fakturerings-, reskontro- og fordringsadministrasjon

    Stavanger Parkeringsselskap Kf trenger tjenester innenfor betalingsoppfølging og faktureringsadministrasjon for å levere innfordringstjenester i Rogaland til en verdi av 5 600 000 NOK. Avtalen skal dekke alle krav fra oppdragsgiver, inkludert nye områder eller tjenester som etableres i løpet av avtaleperioden. Oppstart er planlagt i uke 10, 2024, med en varighet på 3 år og mulighet for forlengelse opptil 4 ekstra år.

    Konkurranse23. nov. 2023
    8. feb. 2024(Utgått)
    5 600 000 kr
  6. Fjellinjen AS

    2022-22 Fakturadistribusjon, purre- og inkassotjenester

    Fjellinjen AS trenger tjenester knyttet til fakturadistribusjon og inkasso, med en maksimal totalverdi på 141 millioner kroner. Kontrakten innebærer en plikt for leverandøren til å distribuere fakturaer og en rett til å drive inn ubetalte krav fra norske kjøretøy uten gyldig AutoPASS-avtale. Leverandøren må ha norsk inkassobevilling, relevant erfaring med fakturadistribusjon og inkassotjenester av tilsvarende omfang, dokumentert med en liste over de viktigste leveransene de siste tre årene, hvorav minimum to referanseoppdrag skal beskrives nærmere med kontaktperson. Det kreves også et velfungerende system for informasjonssikkerhet, dokumentert med ISO/IEC 27001-attest eller tilsvarende.

    Konkurranse30. mars 2023
    9. mai 2023(Utgått)
    141 000 000 kr
  7. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Intensjonskunngjøring – forlenge driftsavtale aksesspunkt

    DFØ inngikk i 2018, etter å ha gjennomført en åpen anbudskonkurranse, en avtale med Tietoevry (tidligere Evry) om leveranse av aksesspunkt tjenester. Kontraktstildelingen ble kunngjort på Doffin/TED med en verdi på 4,2 millioner for kontraktsperioden. Avtalen ble inngått for en periode på 3 (tre) år fra 28.6.2018. DFØ har opsjon på forlengelse av avtalen med 1 (ett) år + 1 (ett) år, slik at total avtalelengde var fem år. Begge opsjonene om forlengelse av avtalen er utløst av DFØ, og avtalen har en varighet frem til 28.6.2023. DFØ gjennomfører en intensjonskunngjøring med sikte på å forlenge avtalen med dagens leverandør Tietoevry om leveranse av aksesspunkt. Forlengelse av gjeldende avtale gjelder for perioden 28.juni 2023 – 30.juni 2024.

    Planlegging25. jan. 2023
    24. jan. 2023(Utgått)
    1 300 000 kr
  8. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til markedsdialog - Kunstig intelligens i fakturabehandlingsprosesser

    DFØ jobber med å utrede muligheter for å effektivisere fakturaprosessen ved bruk av kunstig intelligens, spesielt med henhold til tolkning av papir- og e-postfaktura, kontering og feilhåndtering på faktura. DFØ har som mål å automatisere bildetolkning 40% og kontering med 70%. DFØ har tidligere publisert en skriftlig markedsundersøkelse (www.doffin.no/Notice/Details/2021-365282) men ønsker nå å gjennomføre en digital markedsdialog med aktører for å få et bedre innblikk i løsningene ved demonstrasjon og dialog. Påmelding sendes via meldingsfunksjonen i konkurransegjennomføringsverktøyet innen tirsdag 22.juni kl. 1200.

    Planlegging15. juni 2021
    14. juni 2021(Utgått)