Trondheim kommune, heretter kalt Oppdragsgiver, inviterer til å gi innspill og komme med tilbakemeldinger og forslag til anbudskonkurranse på ny rammeavtale på dekk og dekkhotell fra 01.04.2025. Vedlagt ligger kravspesifikasjon, tildelingskriterier og kontrakt så langt vi har kommet pr. 20.09.2024. Vi ønsker tilbakemelding på disse, om det er krav og kriterier som bør justeres for å få en bedre og mer kostnadseffektiv løsning, om det er krav som er fordyrenende eller uklare.
Vi ønsker spesielt tilbakemelding på hvordan vi kan vekte miljø slik at avtalen kan få en tydelig miljøprofil, og miljø kan vektes i 30 %.
Innspill gis ved å fylle ut dokumentet Svarskjema - Markedsdialog - Dekk og dekkhotell og sende oss via kommunikasjonsfanen her i Mercell innen mandag 07.10.2024 kl. 12.00. Tilbakemeldinger mottatt etter dette kan ikke påregnes hensyntatt i arbeidet med ny konkurranse.