Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Trøndelag Fylkeskommune trenger bygge- og anleggskompetanse for å levere dagsturhytter i Trøndelag. Anbudet omfatter bygging av 6 dagsturhytter i 6 kommuner, med mulighet for tillegg som sanitæranlegg, gapahuk og badstu. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et HMS-system i tråd med forskrifter og et godt kvalitetssikringssystem.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anbudet blir lyst ut med leveranse på 6 dagsturhytter i 6 kommuner. Anskaffelsen er del 1 av en større leveranse av dagsturhytter m/opsjoner i kommunene i Trøndelag fylke. Del 2 og 3, vil lyses ut som egne konkurranser våren 2025 og 2026, og vil mest sannsynlig inkludere dagsturhytter i de resterende kommunene i Trøndelag fylkeHovedtrekkene i prosedyrenAlle kommuner som er tilsluttet anskaffelsen vil også ha adgang til å utløse opsjon på bygging av sanitæranlegg, gapahuk og badstu. Opsjoner er nærmere beskrevet i Vedlegg D.

    Kontakt navn
    Frode Larsen
    Kontakt telefon
    74174000
    Adresse
    Strandvegen 17, 7713 STEINKJER

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være i stand til å gjennomføre kontrakten. Kravet vil bli ansett for oppfylt ved oppnådd Bisnode kredittrating A eller tilsvarende (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist.

    Leverandøren skal ha et HMS-system som tilfredsstiller kravene i Forskrift om systematisk helse- miljø- og sikkerhetsarbeid i virksomheter (Internkontrollforskriften). Systemet skal være gjenstand for jevnlig revisjon.

    Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem.

    Leverandøren skal ha et godt og velfungerende Miljøledelsessystem.

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Kravet gjelder også virksomheter som leverandøren støtter seg på, jf. Vedlegg A og B, kap. B2.

    En redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i løpet av de siste tre år, totale kapasitet for prosjektadministrasjon, prosjekterende, utførende og forventet tilgjengelig kapasitet for de ytelser kontrakten omhandler. En redegjørelse for de produksjonslokaler (innen og utendørs), lagerkapasitet, redskapene, maskinene, verktøyene, materiell eller teknisk utstyr som leverandøren disponerer over til gjennomføring av avtalen/oppdraget. Dersom tilbyder benytter underleverandører eller samarbeidspartnere, skal det oppgis en oversikt over fordelingen. Det skal ikke leveres inn CV-er for enkeltpersoner.

    En oversikt over de viktigste og mest relevante oppdrag de siste 5 årene. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Det skal maksimalt oppgis fire referanseprosjekter. Oversikten skal angi: En kortfattet beskrivelse av prosjektet. Totalverdi på prosjektet (ekskl. mva.). Verdi på leverandørens del av prosjektet (ekskl. mva.). Entrepriseform. Leverandørens grad av involvering. Tid og sted for utførelse/gjennomføring. Kontaktperson (referanse) hos mottaker av oppdraget/leveransen med e-postadresse og telefonnummer. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte oppgitte referanser. Det skal ikke leveres inn CV-er for enkeltpersoner her.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner