Anbudsoversikt for Dialogkonferanse, alarm til personale som yter kommunale tjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Sikkerhets- og helsetjenester
Bærum kommune inviterer aktører innenfor IKT-næringen til dialog knyttet til Bærum kommune sin planlagte anskaffelse av personal alarmer til ansatte som gir tjenester, enten i brukers eget hjem eller i omsorgsbolig/bofellesskap el. der det er behov for å tilkalle hjelp i akutte situasjoner. Formålet med dialogkonferansen er å presentere Bærum kommune sine behov og målsettinger, få innsikt i leverandørmarkedet samt forberede markedet på behovet og motivere markedet til å levere innspill på løsninger hvor behovene best dekkes. Dialogen vil bli gjennomført i 3 deler, hvor leverandørene selv velger om de vil delta i en eller flere av delene. •Del 1 – Dialogkonferanse – presentasjon av Bærum kommune sine behov og målsettinger •Del 2 – Innlevering av løsningsforslag fra leverandører •Del 3 – Mulighet for én til én-møter hvor leverandører gis anledning til å presentere sine løsningsforslag. (Dato for disse møtene vil bli annonsert etter dialogkonferansen) Se vedlegg.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Dialogkonferanse, alarm til personale som yter kommunale tjenester
- Kategori (CPV)