Anbudsoversikt for Dialogkonferanse, alarm til personale som yter kommunale tjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhets- og helsetjenester

Bærum kommune inviterer aktører innenfor IKT-næringen til dialog knyttet til Bærum kommune sin planlagte anskaffelse av personal alarmer til ansatte som gir tjenester, enten i brukers eget hjem eller i omsorgsbolig/bofellesskap el. der det er behov for å tilkalle hjelp i akutte situasjoner. Formålet med dialogkonferansen er å presentere Bærum kommune sine behov og målsettinger, få innsikt i leverandørmarkedet samt forberede markedet på behovet og motivere markedet til å levere innspill på løsninger hvor behovene best dekkes. Dialogen vil bli gjennomført i 3 deler, hvor leverandørene selv velger om de vil delta i en eller flere av delene. •Del 1 – Dialogkonferanse – presentasjon av Bærum kommune sine behov og målsettinger •Del 2 – Innlevering av løsningsforslag fra leverandører •Del 3 – Mulighet for én til én-møter hvor leverandører gis anledning til å presentere sine løsningsforslag. (Dato for disse møtene vil bli annonsert etter dialogkonferansen) Se vedlegg.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner