Anbudsoversikt for Dialogkonferanse konseptutredning fremtidens saksbehandling og arkivering

Brief

Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling

Lørenskog kommune planlegger anskaffelsen av moderne og brukervennlige systemer for saksbehandling, byggesaksbehandling, politiske møter, samt innsyn og publisering. Leverandører inviteres til å delta i en digital dialogkonferanse, hvor kommunen vil presentere sine behov og utfordringer, etterfulgt av mulighet for 1-til-1 møter. Dette gir leverandører en unik mulighet til å gi innspill og få innsikt i prosjektets behov, som vil danne grunnlaget for videre konseptvalg og kravspesifikasjon. Påmelding skjer via en lenke, og spørsmål kan rettes til prosjektleder Torunn K Leren.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dialogkonferanse konseptutredning fremtidens saksbehandling og arkivering
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Maria Rødde
Kontakt telefon
67 93 40 00
Adresse
Hasselveien 6, 1470 LØRENSKOG
Beskrivelse
Lørenskog kommune inviterer til en dialogkonferanse i forbindelse med en konseptutredning for anskaffelser av moderne og brukervennlige systemer for generell saksbehandling, byggesaksbehandling, en helhetlig løsning for politiske møter samt løsning for innsyn og publisering. Formatet for markedsdialogen vil være en felles digital dialogkonferanse med Lørenskog kommune og leverandører, der kommunen presenterer sine behov og utfordringer. Deretter inviteres leverandører til 1-til-1 møter, digitalt eller fysisk. Formålet med markedsdialogen er å få god innsikt i løsninger og mulighetene til aktuelle leverandører, hvor vi får informasjon om planer for utvikling, og få/gi svar på eventuelle spørsmål, som blir grunnlaget for det videre arbeidet med konseptvalg og kravspesifikasjon. Dialogkonferansen holdes på norsk språk, både skriftlig og muntlig. Skandinaviske språk er også inkludert. Tentativ agenda for dialogkonferanse: 1.Velkommen og mål for dagen 2.Formål med møtet og verdien av dialog v/ Leverandørutviklingsprogrammet 3.Om behovet i prosjektet v/prosjektleder i Lørenskog kommune 4.Spørsmål og svar via Menti 5.Avslutning, veien videre i prosessen Påmelding; Dialogkonferansen gir en unik mulighet til å få innsikt i prosjektets behov og delta i verdifulle dialoger. Vi ser frem til din påmelding og deltakelse! Påmelding og gjøres via denne lenken https://forms.office.com/e/ThcTJV5LBh For mer informasjon gå inn på din leverandørkonto i Tendsign, finn kunngjøringen og last ned "invitasjon Dialogkonferanse" eller send eventuelle spørsmål til prosjektleder Torunn K Leren på epost: torler@lorenskog.kommune.no

Tidslinje

  1. Kunngjøring av planlegging

    27. feb. 2025, 06:09

  2. Planlagt konkurransestart

    7 måneder

    1. jan. 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner