Anbudsoversikt for Dialogkonferanse varslingsmottak/portal

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Dialogkonferanse varslingsmottak/portal Lier kommune ønsker å få presentert tjeneste og løsninger på varslingsmottak med tilhørende digital varslingsportal, herunder funksjonalitet, brukervennlighet og dokumenthåndtering. Vi ønsker å se leverandører som tilbyr varslingsmottak og portal som kan være åpen for alle, herunder både medarbeidere og kommunens innbyggere. Varslingsmottaket skal legge til rette for mottak av varsel om kritikkverdige forhold i tråd med arbeidsmiljølovens bestemmelser. Med dette menes forhold som for eksempel; fare for liv eller helse, fare for klima og miljø, korrupsjon eller annen økonomisk kriminalitet, myndighetsmisbruk, uforsvarlig arbeidsmiljø eller brudd på personopplysningssikkerheten. Vi ønsker primært å få presentert leverandører med kompetanse og erfaring mot offentlig sektor. Vi ønsker å invitere aktuelle leverandører til dialogkonferanse på Teams mandag 22.03.21. Vi setter av klokkeslett for aktuelle leverandører til Teams-møter etter hvert som vi mottar ønsket deltakelse. Vi inviterer inntil 9 leverandører, prioritert etter påmeldingsfrist. Påmelding sendes på e-post til innkjøpsrådgiver Elisabeth Wee Kleven; elisabeth.wee.kleven@lier.kommune.no innen 17.03.21 kl. 12:00.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner