Porsgrunn Kommune
Anskaffelse av velferdsteknologisk plattform
Porsgrunn kommune trenger en velferdsteknologisk plattform, en innkjøpsavtale for tjenester og utstyr, og et responssenter, med en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftshelsetjenester
Oslo Kommune Bydel 4 St. Hanshaugen planlegger anskaffelsen av en digital plattform for oppgavedeling og arrangementløsning, som skal effektivisere koordineringen av oppgaver innen helse- og omsorgstjenester, samt publisering av aktiviteter fra bydelen og frivillige organisasjoner. Leverandører oppfordres til å gi innspill til anskaffelsen, og kontaktinformasjon er tilgjengelig i den vedlagte prosjektbeskrivelsen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAnskaffelse av en digital plattform som muliggjør og effektiviserer: • oppgavedeling fra hovedsakelig helse- og omsorgstjenestene, men også oppvekst, til både frivillighet, arbeidsinkludering fra utenforskapet og betalte ungdomsjobber • Publisering av aktiviteter og arrangementer, fra både bydelen, frivilligsentralen og frivillige lag og organisasjoner 1. Effektivisering av oppgavedeling: • Forbedre koordinering: digital plattform skal gjøre det enklere å koordinere oppgaver mellom frivillige, NAV-deltakere og andre ressurser, inkludert betalte jobber. • Tilgjengelighet: Plattformen skal være tilgjengelig på de ansattes jobbtelefoner, noe som gjør det enkelt for dem å administrere og følge opp oppgaver. 2. Økt forutsigbarhet og pålitelighet: • Stabilitet i oppgavedeling: Ved å bruke en digital plattform kan bydelen sikre en mer forutsigbar og pålitelig oppgavedeling, noe som tidligere har vært utfordrende med frivilligheten alene. • Bedre oversikt: Plattformen skal gi en bedre oversikt over tilgjengelige ressurser og oppgaver, noe som bidrar til mer effektiv bruk av ressurser. 4. Skalering av ungdomsjobber: • Inkludering av flere ungdommer: Plattformen skal legge til rette for å inkludere deltagere fra NAV og flere ungdommer i betalte jobber • Robust løsning: skal bidra til å bygge en robust løsning for oppgavedeling som kan skaleres opp og tilpasses ulike ressursgrupper. 5. Forenkling av opplæring og forankring: • Brukervennlighet: Plattformen skal være enkel å bruke for alle involverte parter, noe som forenkler opplæring og forankring i organisasjonen. • Fleksibilitet: Plattformen skal kunne ivareta flere behov, noe som gjør det lettere å tilpasse seg ulike situasjoner og krav. 6. Publisering av arrangementer og aktiviteter • Oversikt: Plattformen skal gi ansatte og innbyggere enkel tilgang til informasjon om aktiviteter. • Koordinering: Frivillige lag og organisasjonen
Porsgrunn kommune trenger en velferdsteknologisk plattform, en innkjøpsavtale for tjenester og utstyr, og et responssenter, med en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner.
Gjesdal kommune planlegger anskaffelsen av en helhetlig og funksjonell skybasert velferdsteknologisk plattform som skal leies som tjeneste. Kommunen inviterer leverandører til en skriftlig markedsdialog for å innhente erfaringer, anbefalinger og informasjon om markedsmuligheter, ved å svare på spørsmål i et vedlagt skjema.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av et felles skybasert system for leverandøroppfølging, som skal bidra til å ivareta lov- og forskriftskrav knyttet til Norgesmodellen, inkludert elektronisk mannskapsliste og oppfølging av Oslomodellens seriøsitetskrav. Leverandører bes melde sin interesse gjennom KGV-løsningen ved å levere en kort presentasjon av sin løsning og beskrivelse av eventuelle tilpasningsbehov. På bakgrunn av interessen kan Oslo kommune velge ut leverandører for ytterligere markedsdialog.
Oslo kommune planlegger anskaffelsen av systemstøtte for en byomfattende fritidskortordning som skal hjelpe barnefamilier med å delta i fritidsaktiviteter. Leverandører oppfordres til å gi uforpliktende tilbakemeldinger og melde sin interesse for dialogmøter ved å sende en e-post med kontaktinformasjon og en kort beskrivelse av løsningen de kan tilby. Dialogmøtene vil gi leverandørene mulighet til å presentere sine forslag til løsninger, implementering, support og prismodell.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger vikartjenester for pleie-, omsorg- og helsepersonell i Oslo, med en maksimal totalverdi på 750 millioner kroner. Formålet er å sikre tilgang til kvalifisert personell ved fravær, ferieavvikling og ekstraordinære situasjoner. Avtalen skal dekke behov for sykepleiere, helsefagarbeidere og annet helsepersonell. Tildelingskriteriene er påslagsprosent (40%) og leveringskapasitet (60%).