Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30211300 Dataplattformer

Viser 1-25 av 83 resultater

  1. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    Request for information (RFI) - Traffic management system for city of Oslo Urban Environment Agency (Bymiljøetaten)

    Oslo Kommune Bymiljøetaten planlegger anskaffelsen av et nytt trafikkovervåkings- og styringssystem, inkludert trafikklysanlegg, og ønsker å undersøke og evaluere tilgjengelige løsninger på markedet. Leverandører inviteres til å svare på denne forespørselen om informasjon (RFI) for å gi innspill til anskaffelsen.

    Planlegging6. okt. 2025
    6. feb. 2026(115 dager)
    0 kr
  2. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Samarbeidsavtale om utvikling av teknologisk samhandlingsplattform for havnemyndigheter

    Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan har til hensikt å inngå en samarbeidsavtale med Fourpro Solutions AS om videreutvikling av en eksisterende digital samhandlingsplattform for havnemyndigheter. Plattformen skal implementeres ved Harstad Havn KF med tilpasninger til lokale driftsbehov, og videreutviklingen vil skje i samarbeid med Tromsø Havn KF og andre deltakende havner.

    Resultat22. sep. 2025
  3. Norsk Helsenett Sf

    Helsedirektoratet - RFI løsning for saksbehandling for Pasient- og brukerombudet (POBO)

    Norsk Helsenett Sf planlegger anskaffelsen av en løsning for saksbehandling for Pasient- og brukerombudet (POBO), som skal integreres i deres fremtidige målarkitektur. Det er ønskelig at løsningen kan plasseres i Helsedirektoratets egen infrastruktur, både on-prem og i offentlig sky, og skal inkludere ferdiglagde komponenter som er enkle å ta i bruk i saksbehandlingssystemer, samt tilby muligheter for integrasjon mot API-tjenester. Leverandører inviteres til å demonstrere hvordan deres løsninger, basert på etablerte systemer og plattformer, kan dekke de funksjonelle behovene.

    Planlegging14. aug. 2025
    14. des. 2025(61 dager)
  4. Oslo Kommune Bydel 4 St. Hanshaugen

    Digital plattform for oppgavedeling og arrangementløsning

    Oslo Kommune Bydel 4 St. Hanshaugen planlegger anskaffelsen av en digital plattform for oppgavedeling og arrangementløsning, som skal effektivisere koordineringen av oppgaver innen helse- og omsorgstjenester, samt publisering av aktiviteter fra bydelen og frivillige organisasjoner. Leverandører oppfordres til å gi innspill til anskaffelsen, og kontaktinformasjon er tilgjengelig i den vedlagte prosjektbeskrivelsen.

    Planlegging2. juni 2025
    3. juni 2025(Utgått)
    1 650 000 kr
  5. Abakus AS

    HO-25-06 Ombruksplattform

    Abakus AS trenger en nettbasert ombruksplattform for 12 kommuner i Nord- og Sør-Østerdal, med en kontraktsvarighet på 3 år. Plattformen skal bidra til redusert materielt forbruk og klimaavtrykk ved å systematisere ombruk av produkter og materialer, og effektivisere kommunikasjon og intern distribusjon av utstyr og materiell mellom kommunene. Anskaffelsen omfatter programvare og informasjonssystemer, og skal leveres i Innlandet. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av firmaattest fra Brønnøysundregisteret for norske firmaer.

    Konkurranse14. mai 2025
    20. mai 2025(Utgått)
  6. Bærum Kommune

    Kontraktstildeling Samspillsavtale Tryggere hverdag 2.0 - Kjøp av sammenhengende og bærekraftige tjenester ved bruk av velferdsteknologi og Digital hjemmeoppfølging

    Bærum Kommune har inngått en avtale med Atea AS for levering av sammenhengende og bærekraftige tjenester ved bruk av velferdsteknologi og digital hjemmeoppfølging i Viken. Avtalen dekker områder som velferdsteknologi, digital hjemmeoppfølging, responstjenester, utrykningstjenester, teknisk installasjon, rådgivning, tjenesteinnovasjon og kunstig intelligens. Leverandøren har ansvar for etablering, innføring, teknisk drift, forvaltning og avslutning av tjenestene. Avtalen har en total verdi på 800 millioner kroner, og det var tre deltakere i konkurransen.

    Resultat24. mars 2025
  7. Oslo Kommune Utdanningsetaten

    Avtale om drift, forvaltning, vedlikehold og utvikling av skoleplattformens tjenester i Osloskolen

    Oslo kommune v/ Utdanningsetaten har inngått en avtale med CGI Norge AS for drift, forvaltning, vedlikehold og utvikling av skoleplattformens tjenester i Osloskolen. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 1,25 milliarder kroner. Konkurransen vektla kvalitet (40%), pris (30%) og klima og miljø (30%) som tildelingskriterier. Det var kun én tilbyder som deltok i konkurransen.

    Resultat10. jan. 20251 250 000 000 kr
  8. Fjellinjen AS

    2024-05 Anskaffelse av konsulenttjenester for Fjellinjen AS

    Fjellinjen AS trenger IT-relaterte konsulenttjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Avtalen omfatter både konsulentbistand og konsulentoppdrag innen IT-relaterte prosjekter, hvor leverandøren skal tilby personell med spesialistkompetanse og erfaring. Arbeidet skal hovedsakelig utføres i oppdragsgivers lokaler i Oslo, og det legges vekt på kontinuerlig kompetanseoverføring til interne ressurser. Konsulentene forventes å ha gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet, samt tekniske og faglige kvalifikasjoner, som kan dokumenteres gjennom organisasjonskart og beskrivelse av gjennomsnittlig årlig arbeidsstyrke.

    Konkurranse22. nov. 2024
    15. jan. 2025(Utgått)
    6 000 000 kr
  9. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Åpen tilbudskonkurranse - Innsjekksautomater med tilhørende digital plattform for DFØs profil konferanser

    Direktoratet for Forvaltning og Økonomistyring trenger innsjekksautomater med tilhørende digital plattform for å levere profilkonferanser til en verdi av 1 300 000 NOK. Innsjekksautomatene skal være brukervennlige slik at enhver konferansedeltaker kan betjene dem selv og få utskrevet deltakerkort ved ankomst på konferansedagen.

    Konkurranse2. juli 2024
    12. aug. 2024(Utgått)
    1 300 000 kr
  10. Statens Pensjonskasse

    RFI/Markedsundersøkelse - Varer og tjenester innenfor teknisk IKT-infrastruktur Svarfrist 29.04.2024, kl. 12:00

    Statens Pensjonskasse Forvaltningsbedrift trenger leverandører med kompetanse innen teknisk IKT-infrastruktur for å levere varer og tjenester i Oslo over 4 år. Detaljer om tilbudet skal inkludere hvordan bærekraftprinsipper integreres i verdikjeden, spesielt med tanke på energieffektivitet, reduksjon av karbonavtrykk og gjenbruk av ressurser.

    Planlegging11. apr. 2024
    28. mai 2024(Utgått)