Anbudsoversikt for Kontraktstildeling Samspillsavtale Tryggere hverdag 2.0 - Kjøp av sammenhengende og bærekraftige …

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Bærum Kommune har inngått en avtale med Atea AS for levering av sammenhengende og bærekraftige tjenester ved bruk av velferdsteknologi og digital hjemmeoppfølging i Viken. Avtalen dekker områder som velferdsteknologi, digital hjemmeoppfølging, responstjenester, utrykningstjenester, teknisk installasjon, rådgivning, tjenesteinnovasjon og kunstig intelligens. Leverandøren har ansvar for etablering, innføring, teknisk drift, forvaltning og avslutning av tjenestene. Avtalen har en total verdi på 800 millioner kroner, og det var tre deltakere i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Atea AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
800 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kontraktstildeling Samspillsavtale Tryggere hverdag 2.0 - Kjøp av sammenhengende og bærekraftige tjenester ved bruk av velferdsteknologi og Digital hjemmeoppfølging
Lokasjon
Tildelingskriterium 1
Pris
Utfylt prisskjema, jfr. kontraktens SSA-L bilag 6, tabell 1. Det er totalprisen for 12 år som er gjenstand evaluering og tildeling.
Tildelingskriterium 2
Kvalitet herunder oppdragsforståelse, i prioritert rekkefølge
Grad av oppfyllelse av oppdragsgivers behov for helhetlige tjenester, målbilde og tilnærming. Beskrivelse og innhold i tjenestene, med særlig fokus på: - samhandling og informasjonsflyt for tjenestemottaker - brukervennlighet, samhandling og informasjonsflyt for ansatte - samhandling og informasjonsflyt for pårørende og frivillige - samhandling mellom aktører på tvers av forvaltningsnivåer Leverandørs veikart og strategi for videreutvikling og innovasjon av eksisterende tjenester og løsninger, samt hvordan det tilrettelegges for innovasjon og implementering av nye tjenester. Samspill, partnerskap og kompetanse Leverandørens tilnærming for å sikre godt samarbeid med oppdragsgiver, samt evne til å samhandle med andre aktører, etablere partnerskap og sikre relevant kompetanse. Leverandør utfyllende besvarelse av vurderingskrav i SSA-L bilag 1.kap. 4. Leverandørs beskrivelse av overføring av dagens tjenester, samt SLA ref. bilag 3 og 4. Innhold og detaljert gjennomføringsplan for etableringsfasen i bilag 3

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner