Trondheim kommune, heretter kalt oppdragsgiver, forbereder nye konkurranser på levering av trykte og digitale læremidler. Oppdragsgiver ønsker innspill før utarbeidelsen av konkurransegrunnlaget, slik at kommunen er oppdatert på utviklingen i markedet og lager fornuftige, hensiktsmessige og fremtidsrettede krav og kriterier til konkurransen.
Oppdragsgiver inviterer leverandører av digitale læremidler til markedsdialog 24. oktober 2025 mellom kl. 08.00 og 16.00. Vi legger opp til digitale en-til-en-møter, som vil foregå på Google Meet med varighet på maksimalt to timer per møte. Frist for å melde seg på en-til-en-møte settes til fredag 17. oktober 2025 kl. 12.00.
I tillegg ber vi om skriftlige svar på spørsmålene dere finner i vedlagt invitasjon. Svar sendes i kommunikasjonsmodulen i Mercell innen tirsdag 28. oktober 2025 kl. 12.00. Tilbakemeldinger mottatt etter dette kan ikke påregnes hensyntatt i arbeidet med ny konkurranse.
Vedlagt ligger invitasjon med spørsmål, og konkurransegrunnlag inkludert krav, tildelingskriterier og tilbudsskjema fra 2021.