Anbudsoversikt for Digitale plan- og økonomiprosesser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Design- og IT-konsulenttjenester

Bærum kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til konkurranse med forhandling i forbindelse med inngåelse av kontrakt for digitale verktøy for plan- og økonomiprosessene. Konkurransen gjennomføres i to trinn. Dersom det i trinn 1 melder seg flere enn tre-fem leverandører som oppfyller minstekravene til kvalifikasjoner, vil oppdragsgiver rangere og velge ut leverandørene etter kriterier angitt i kvalifikasjonsgrunnlaget. Kun utvalgte leverandører vil inviteres til å levere tilbud i konkurransens trinn 2. Klikk her https://permalink.mercell.com/131987218.aspx

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Digitale plan- og økonomiprosesser
Estimert verdi
8 500 000,00 kr
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1 Skatter og avgifter Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og avgiftsinnbetaling i det land han er etablert i. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav 2 Registrert i handelsregister eller foretaksregister Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i landet leverandøren er etablert i. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav 3 Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Dokumentasjonskrav: Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap med karakteren A (kredittverdig) eller tilsvarende eller bedre rating. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 4 Gjennomføringsevne Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. og En redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i den administrative ledelsen i løpet av de tre siste år. Krav 5 Erfaring Det kreves meget god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes innføring av digitale plan- og økonomiprosesser hos større offentlige og/eller private oppdragsgivere. Minst ett av de tilsvarende oppdragene må være til en større offentlig oppdragsgiver. Dokumentasjonskrav: Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om type, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for ev. referanseinnhenting. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner