Anbudsoversikt for Digitalisering av Eiendomsarkivet i Fredrikstad kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Arkiveringstjenester
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for inngåelse av avtale vedrørende kjøp av digitalisering av eiendomsarkivet i Fredrikstad kommune.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Digitalisering av Eiendomsarkivet i Fredrikstad kommune
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 20 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Krav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav Oppdragsgiver vil vurdere tilbyders oppfyllelse av kravet på følgende måter: - Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. - Kredittvurderingen skal ha minimum rating kredittverdig. - For nystartede selskaper, eller selskaper som er ratet lavere enn kredittverdig, kan det i stedet inngis morselskapsgaranti, bankgaranti eller revisorsberetning som kan dokumentere en tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. - Dersom det innleveres morselskapsgaranti vil morselskapet bli ratet på tilsvarende måte og kravet om kredittverdig gjelder i så fall for morselskapet. Se vedlegg 5, morselskapsgaranti
Krav Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.