Anbudsoversikt for Digitalisering av Eiendomsarkivet i Fredrikstad kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkiveringstjenester

Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for inngåelse av avtale vedrørende kjøp av digitalisering av eiendomsarkivet i Fredrikstad kommune.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Digitalisering av Eiendomsarkivet i Fredrikstad kommune
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Krav Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav Oppdragsgiver vil vurdere tilbyders oppfyllelse av kravet på følgende måter: - Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. - Kredittvurderingen skal ha minimum rating kredittverdig. - For nystartede selskaper, eller selskaper som er ratet lavere enn kredittverdig, kan det i stedet inngis morselskapsgaranti, bankgaranti eller revisorsberetning som kan dokumentere en tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. - Dersom det innleveres morselskapsgaranti vil morselskapet bli ratet på tilsvarende måte og kravet om kredittverdig gjelder i så fall for morselskapet. Se vedlegg 5, morselskapsgaranti
Kvalifikasjonskrav 3

Krav Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner