Anbudsoversikt for Digitalt servicetorg for Tolletaten

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Tolletaten (heretter kalt kunden) skal anskaffe et digitalt servicetorg for Tolletaten (heretter kalt Tjenesten), for administrering av henvendelser rettet mot Servicetorget hos Kunden. Hovedoppgavene til servicetorget er relatert til eiendomsforvaltning, drift, vedlikehold og servicetjenester. Sentrale oppgaver vil være mottak av nytilsatte, administrering av adgangssystem, drift og vedlikehold av bygning, maskin og utstyr, bestilling og koordinering av kurs og konferanse, betjening av varemottak og lagerhold, bestilling av trykkeritjeneste, bistand til arrangement og møte, vaktmestertjeneste, oppfølging av renhold, bestilling av mobiltelefon og rekvisita, bestilling av uniform og flere andre oppgaver. Sentralt behov som ønskes av et digitalt servicetorg vil være innrapportering av hendelser, avvik og driftsmeldinger.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Digitalt servicetorg for Tolletaten

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner