Anbudsoversikt for Digitalt servicetorg for Tolletaten
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Tolletaten (heretter kalt kunden) skal anskaffe et digitalt servicetorg for Tolletaten (heretter kalt Tjenesten), for administrering av henvendelser rettet mot Servicetorget hos Kunden. Hovedoppgavene til servicetorget er relatert til eiendomsforvaltning, drift, vedlikehold og servicetjenester. Sentrale oppgaver vil være mottak av nytilsatte, administrering av adgangssystem, drift og vedlikehold av bygning, maskin og utstyr, bestilling og koordinering av kurs og konferanse, betjening av varemottak og lagerhold, bestilling av trykkeritjeneste, bistand til arrangement og møte, vaktmestertjeneste, oppfølging av renhold, bestilling av mobiltelefon og rekvisita, bestilling av uniform og flere andre oppgaver. Sentralt behov som ønskes av et digitalt servicetorg vil være innrapportering av hendelser, avvik og driftsmeldinger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Digitalt servicetorg for Tolletaten