Brief

Innkjøpsrådgivning

Ruter AS trenger bistand til kontraktsforvaltning og innkjøp for å levere tjenester til en verdi av 30 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester som inkluderer alt fra behovskartlegging, utarbeidelse av konkurransegrunnlag, dialog med markedet, evaluering av tilbud, forhandling og håndtering av klager og innsynsbegjæringer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Det inviteres til dynamisk innkjøpsordning for Bistand Kontraktsforvaltning og Innkjøp til Ruter As. Hensikten med ordningen er å løse behov for bistand til Kontraktsforvaltning og diverse innkjøpsaktiviteter. Mulig oppgaver som kan være aktuelle innenfor denne innkjøpsordningen: • Bistand innen innkjøpsanalyser og anskaffelsesfaglig metodeverk • Delta og evt. utføre sekretariatsoppgaver i større anbudsgrupper • Lede/delta i anbudsgrupper • Gjennomføring av alle faser av anskaffelsesprosesser: • behovskartlegging • utarbeide Konkurransegrunnlag (KGL) • dialog med markedet • evaluere tilbud • forhandle • tildele • håndtere klager og innsynsbegjæringer • Ivareta formalitetene i kontraktene • Utarbeide endringsordre • Justeringer • Opsjoner • Incitament beskrivelse • Oppdragsbeskrivelse • Garantier • Lede forprosess/forarbeid • Lede oppstartsprosess/oppstartprosjekt

    Kontakt navn
    Hormoz Djazirehie
    Kontakt telefon
    +47 91189682
    Adresse
    Dronningens gate 40, 0154 OSLO

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
DIO Bistand Kontraktsforvaltning og Innkjøp
Estimert verdi
30 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner