Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Tysvær Kommune trenger et nytt driftskontrollsystem og FDV-system for vann- og avløpsanlegg, samt vedlikeholdsavtaler og en rammeavtale i Rogaland. Det skal leveres et toppsystem som er fremtidsrettet og integrert med FDV-systemet, inkludert konfigurering, opplæring og tilpasning til kommunens eksisterende tekniske platform. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ansvarsforsikring og kunne dokumentere oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder inkludert universell utforming.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Tysvær kommune har til intensjon å anskaffe:Et nytt og fremtidsrettet toppsystem til driftskontroll av vann og avløpsanleggene i kommunen, samt ett nytt FDV-system som skal være integrert med toppsystemet. Kontrakt forutsetter kommunestyrets godkjennelse av budsjett 24. I anskaffelsen inngår også vedlikeholdsavtaler for disse to systemene. I tillegg ønsker Tysvær kommune å inngå en rammeavtale med Leverandøren av toppsystemet. Avtalens varighet settes til 4 år, samt ensidig rett for Tysvær kommune å forlenge med 1+1+1+1+1 år. Merk: oppgitt verdi på kontrakten er et uforpliktende estimat basert på skjønn og historiske data. Merk: Kommunen forventer samme funksjonalitet uavhegig av om systemet er installert i kommunens severpark eller er en skyløsning.Hovedtrekkene i prosedyrenAvtalen gjelder levering av programvare som utvikles eller tilpasses for Kunden, samt konfigurering, parametersetting, integrasjonsarbeid og andre tjenester knyttet til tilrettelegging av programvaren for Kunden som beskrevet i bilag 1 og 2 («leveransen»). Avtalen gjelder også eventuell leveranse av utstyr, opplæring mv. Kunden har på bakgrunn av sine formål og behov fremstilt sine krav i bilag 1 (Kundens kravspesifikasjon), og beskrevet den programvaren og de systemer programvaren skal samvirke med i bilag 3. I bilag 2 (Leverandørens løsningsspesifikasjon) har Leverandøren beskrevet sin løsning basert på Kundens kravspesifikasjon og Leverandørens forutsetninger for leveransen, herunder krav til Kundens driftsmiljø som må oppfylles for at Kunden skal kunne utnytte leveransen. Hvis det etter Leverandørens mening er åpenbare feil eller uklarheter i Kundens kravspesifikasjon, skal Leverandøren påpeke dette i bilag 2. Hvis det er spesifisert i bilag 1 at leveransen skal fungere sammen med Kundens eksisterende tekniske plattform, skal Kunden beskrive denne i bilag 3. Dersom oppgradering av Kundens tekniske plattform er nødvendig for Kundens utnyttelse av leveransen, skal Leverandøren påpeke dette i bilag 2. Leverandøren skal i bilag 2 orientere Kunden om sannsynlige konsekvenser som aktuelle tilpasninger vil ha for kompleksitet og pris på fremtidig vedlikehold av standardsystem og tilpasning. Leverandøren skal, i bilag 4 beskrive Kundens medvirkning tilstrekkelig detaljert til at Kunden kan forberede seg og stille med angitt kompetanse til angitt tid under avtalens løpetid. Omfanget og gjennomføringen av leveransen er nærmere beskrevet i bilagene som er inkludert i avtalen.

    Kontakt navn
    Innkjøp
    Kontakt telefon
    +47 52757000
    Adresse
    Rådhusvegen 9, 5570 AKSDAL

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør kan fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner