Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning - avlastnings- og helse/omsorgstjenester for funksjonshemmede (LØG)

Brief

Sosialomsorg med innkvartering

Lillehammer Kommune søker leverandører for en dynamisk innkjøpsordning for helse- og omsorgstjenester til funksjonshemmede i Innlandet, med en varighet på 7 år. Tjenestene inkluderer heldøgns tjenester, avlastningstjenester, støttekontakt, dagtilbud og alternativ skolearena, og er delt inn i 8 målgrupper. Leverandører kan tilby tjenester til en eller flere av disse gruppene, og må kvalifisere seg på nytt ved ønske om å inkludere nye målgrupper. Det kreves dokumentasjon på økonomisk soliditet med en rating på 4 eller bedre, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder. Leverandørene må også ha relevant erfaring fra sammenlignbare oppdrag, dokumentert gjennom tre referanseprosjekter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk innkjøpsordning - avlastnings- og helse/omsorgstjenester for funksjonshemmede (LØG)
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Kjell Helge Smehus
Kontakt telefon
+47 61050500
Adresse
Storgata 51, 2609 LILLEHAMMER
Lokasjon
Varighet
84 måneder
Beskrivelse
Lillehammer, Øyer og Gausdal (LØG) har til hensikt å inngå dynamisk innkjøpsordning med leverandører for kjøp av helse- og omsorgstjenester, herunder; heldøgns tjenester, avlastningstjenester, støttekontakt, dagtilbud og alternativ skolearena. Se bilag 1 - Beskrivelse av behov, for nærmere informasjon. Anskaffelsens formål er å sikre oppdragsgiver gode tjenester for personer med nedsatt funksjonsevne og ulike bistandsbehov, i hovedsak barn og unge / unge voksne. Det er behov for tjenester både på timebasis og på døgnbasis.
Merk at anskaffelsene følger Del IV av forskriften (anskaffelser av Helse og sosialtjenester), men er kunngjort som en Del III anskaffelse av praktiske årsaker, da skjemaene i Doffin/Mercell ikke støtter kunngjøring av dynamiske innkjøpsordninger for Del IV.
Hovedtrekk i prosedyren
Oppdraget er delt i 8 målgrupper for avlastningstjenester og helse- og omsorgstjenester. Ved gjennomføring av minikonkurranse vil hver av disse gruppene bli evaluert for seg. Tilbyder kan gi tilbud på en eller flere målgrupper. Se bilag 1 – Beskrivelse av behov for mer informasjon om de enkelte gruppene. Dersom leverandør ved et senere tidspunkt ønsker å inkludere ny målgruppe må han kvalifisere seg på nytt for den nye målgruppen.
Kvalifikasjonskrav 1
Finansielle nøkkeltall
Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Ratingen skal være 4 eller bedre. Oppdragsgiver innhenter selv kredittrating hos www.experian.no Dersom bedriften er nystartet kan økonomisk soliditet dokumenteres på annen måte.
Kvalifikasjonskrav 2
Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder
Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming? Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Minstekrav til kvalifikasjonskrav • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 5
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha relevant og god erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Som sammenlignbare oppdrag regnes levering av den ytelsen konkurransen omfatter (Målgruppene i bilag 1). Dokumentasjon: Som dokumentasjon skal leverandør vedlegge en liste over de tre viktigste og relevante oppdragene, herunder spesifikke opplysninger om: Oppdraget (kort beskrivelse) Kontraktsverdi ekskl. mva. Tidspunkt (årstall) for oppdraget Oppdragsgiver På bakgrunn av listen skal leverandør oppgi navn og e-post adresse til kontaktperson for det mest relevante oppdraget. Referanse vil kun bli kontaktet ved behov. Vedlegg 5 – Skjema for referanseoppdrag skal fylles ut og legges ved.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    16. des. 2024, 14:22

  2. Endring i konkurranse

    19. des. 2024, 12:02

  3. Frist for innlevering

    7 år

    30. jan. 2032, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner