Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning for utførende konsulenttjenester innen skytjenester

Brief

Bedriftsrådgivning

Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger kompetanse innen skytjenester for å levere en dynamisk innkjøpsordning for utførende konsulenttjenester til en verdi av 250 000 000 NOK. Dette inkluderer design, utvikling, test, drift og forvaltning av løsninger som skal tilgjengeliggjøre data uten å påvirke viktige tjenesteleveranser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning for utførende konsulenttjenester innen skytjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Pia Buchardt Silderen
Kontakt telefon
+47 40007997
Kontakt e-post
postmottak@dfo.no
Adresse
Lørenfaret 1C, 0585 OSLO
Estimert verdi
250 000 000,00 kr
Beskrivelse
DFØ ønsker å tilby våre kunder og forvaltningen en bedre plattform for utveksling av data, samtidig som belastningen på kildesystemene forblir så lav som mulig. Dette kan eksempelvis være tilgjengeliggjøring av innkjøps-, HR-, lønns- og regnskapsinformasjon, uten at dette påvirker viktige tjenesteleveranser. De viktigste punktene DFØ ønsker å oppnå på lang sikt er: • En god løsning for å levere data hos DFØ sine kunder og forvaltningen forøvrig • En god løsning for å tilby API-baserte integrasjoner til kunder og forvaltningen Vi har i dag en innkjøpsordning på rådgivning innen skytjenester og ordningen vi inviterer til nå gjelder kun utførelse innen samme område. Ordningen omfatter blant annet design, utvikling, test, drift og forvaltning.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    14. feb. 2020, 11:00

  2. Startdato for avtale

    17. mars 2020, 00:00

  3. Frist for å melde interesse

    10 måneder

    17. mars 2026, 11:00

  4. Frist for innlevering

    17. mars 2026, 11:00

  5. Sluttdato for avtale

    31. des. 2099, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner