Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning IT – Konsulenter – Analytics, Maskinlæring og Dataforvaltning

Brief

Bedriftsrådgivning

Sjøfartsdirektoratet trenger kompetanse innen analytics, maskinlæring og dataforvaltning for å levere rådgivning og bistand til en verdi av 70 000 000 NOK. Anbudet omfatter støtte til analyse av forretningsdata, prediktiv modellering, operativ håndtering av datavarehus og master data management.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning IT – Konsulenter – Analytics, Maskinlæring og Dataforvaltning
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Camilla Kallevik
Kontakt telefon
+47 92496428
Kontakt e-post
caka@sdir.no
Adresse
Smedasundet 50A, 5528 HAUGESUND
Estimert verdi
70 000 000,00 kr
Beskrivelse
Dekker rådgivning og bistand på alle områder innenfor analytics, maskinlæring og dataforvaltning. Dette innebærer støtte for analyse av forretningsdata til å beskrive, predikere og forbedre forretningsområder; finne meningsfulle mønstre og kunnskap ved hjelp av matematikk, statistikk og prediktiv modellering og maskinlæringsteknikker. I dette området inngår også operative oppgaver innenfor datavarehus og master data management. Oversikten er ikke uttømmende. Kravene kan og vil spesifiseres til den enkelte konkurranse som gjennomføres under innkjøpsordningen. Vi ønsker kompetanse og erfaring innen: • Natural Language Processing • Resource Description - rammeverk • SHACL og SPARQL • Master data management og systemintegrasjoner • Skybasert ETL og datavarehus - løsninger
Kvalifikasjonskrav 1

Øvrige krav for kvalifisering: • Leverandøren skal være et lovlig registrert foretak. • Tilbyder skal vedlegge attest for registrering i det faglige register som er bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert (attest fra foretaks- og bransjeregister eller lignende).
Kvalifikasjonskrav 2

• Virksomheten bør ikke ha restanser knyttet til betaling av skatter og avgifter til det offentlige. • Skatteattest som bekrefter at leverandøren har ordnede skatte- og avgiftsforhold.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    20. jan. 2022, 11:00

  2. Startdato for avtale

    21. feb. 2022, 00:00

  3. Sluttdato for avtale

    2 år

    31. des. 2026, 00:00

  4. Frist for å melde interesse

    31. des. 2026, 11:00

  5. Frist for innlevering

    31. des. 2026, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner